2011年5月16日 星期一

露體狂~

滕滕近期興呢味嘢!




日日如事, 著完又除, 除完又著! 有時仲唔著衫四圍走!


7 則留言:

  1. 小心著涼呀)))
    [版主回覆05/17/2011 11:21:00]佢傻架, 成日都整估個工人! 個工人叫佢唔好除, 佢就更加鐘意除!

    回覆刪除
  2. 咁下次叫佢除晒啲衫
    [版主回覆05/17/2011 12:22:00]咁佢應該真係會好開心!!!

    回覆刪除
  3. 村姑 C 9 仔 *.*2011年5月16日 晚上9:30

    不過, 佢識著返衫都好叻仔 bor
    [版主回覆05/17/2011 12:58:00]衫就麻麻啦, 褲就ok嘅~

    回覆刪除
  4. 滕滕呢個除衫 look 好 "麻甩" 吖 你個 ipcam 好鬼清喎 !
    [版主回覆05/18/2011 09:54:00]我加多左張相呀, 呢張仲似亞伯!!!

    回覆刪除
  5. 村姑 C 9 仔 *.*2011年5月18日 凌晨2:27

    哈哈哈哈~  果張倚窗邊既相, 真係極之麻甩! 好好笑!  
    不過, 佢除得咁徹底, 真係好易凍親 bor ~
    [版主回覆05/18/2011 17:35:00]我一見到佢咁, 我即刻打番去問有冇開冷氣, 如果冇就好dd~
    不過我睇到佢咁, 我都忍唔住笑左出聲, 跟住仲即刻影抵佢, 因為第日比佢睇番, 佢係傻架  !!!

    回覆刪除
  6. @@...咁都得?佢太熱?
    [版主回覆05/25/2011 16:49:00]有時都可能係太熱, 不過有時開左冷氣佢都係咁除衫, 有時仲除埋條片片!

    回覆刪除
  7. 好好笑, 佢仲要望街先精彩
    [版主回覆05/29/2011 17:32:00]佢有D畫面仲3級, 我都費事POST上嚟咋~

    回覆刪除