因為星期五一早打去中旅, 問佢我要帶d咩去辦証, 個女人答我, 要帶passport, id & 3張相, 同埋我一定要申請左回港証先可以辦理回鄉証, 所以原本星期五book左9:30我都冇去到, 等星期五做左回港証, 今日先再去做回鄉証!
不過今日一去到攞籌, 個男人就同我講我一定要提供出世紙正本! 同埋, 有passport就唔使要回港証架喇! 唔係亞化???!!! 有passport就唔使回港証都得??? 明明問左話唔使要出世紙正本, 而家又話要??? 今日係星期日, 工人放假, 咁我起不是又要湊住滕滕番番屋企去攞出世紙???
因為我真係覺得好玩嘢囉, 所以我就係攞籌個counter到同個男人理論! 可能因為我講得又大聲, 打咩電話no都即刻可以講出嚟, 所以個男人冇我乎咁話得喇, 一陣你做証我幫你同同事講, 你嚟攞証先比正本我地睇啦!
雖然可以唔使再行多轉, 不過我真係覺得比人老點囉, 原來有passport就可以唔使申請回港証!
噢!!!呢啲類似情況我以前都試過呀,不過我無你咁好彩喇,人地堅決唔受理。
回覆刪除[版主回覆05/17/2011 10:42:00]嗰個男人本身都唔受我架, 不過我係個counter 前面嘈, 話佢同事老點我, 而家又話咁樣唔得, 我塞住後面攞籌d人, 所以個男人頂我唔順先至比我下次補番咋!
我一到呢啲位,人地一定會食住我,我好慘架,次次都要行多一次,但至從有網上申請之後,我就全部網上申請喇
回覆刪除[版主回覆05/17/2011 11:48:00]我一定同佢死過架, 同埋, 我講得晒所有嘅嘢, 而且連打幾多号都可以講比佢聽! 所以老闆都叫我辣椒仔, 話我去到呢d位, 冇人夠我嚟!
辣椒仔<---
回覆刪除