2011年5月4日 星期三

我真係好唔明!!!

上個星期同亞媽討論, 已經有火, 事原係因為姨丈過左身, 亞媽好勞氣咁話我d表哥表姐不考, 連攪殯儀法事都唔做好不孝!


我一聽到, 我問亞媽係唔係姨丈同表姐表哥佢地講唔好大攪, 佢自己都唔想舖張, 又或者佢地本身親戚唔多, 唔想咁煩攪咁多嘢呀!  亞媽一聽到我咁講就好唔認同, 佢話姨丈養大六個仔女, 個個都咁不孝喎! 仲要養到個個咁大, 就咁買張蓆包住個老豆就算喎!


呢d咪叫代溝囉! 因為我好唔認同亞媽咁講, 因為佢又唔係姨丈嗰家人, 又唔係人地屋企人, 可能姨丈臨去之前講落左唔好攪大呢, 哦, 就係因為要對住我亞媽呢d咁嘅親戚, 所以連死嗰個人嘅意願都唔可以跟? 因為如果唔係, 仔女就比人話不孝? 我又想問, 就係因為咁樣而代表不孝呀? 唔係亞化?????????????


頭先, 我聽到亞媽打電話去唔知邊到話買張念左經嘅被, 我就忍唔住同佢講: 啱晒你意思啦, 就係因為你地呢d親戚, 所以可能連死左嘅人個意願都唔可以聽啦!


唔係好明, 亞媽仲二話不說, 好堅持咁話我d表姐表哥不孝, 個個搵到錢都唔同老豆攪得好d! 又講多次, 養到個個咁大, 個個都冇人性!


係呢一刻, 我真係忍唔住發火囉, 我問亞媽:


1)請問你係唔係佢地一家人? 請問你有冇聽過姨丈講, 死左係唔係唔想攪?


2)請問人地一家人嘅事, 關你咩事? 請問你幾時轉左姓郭呀???


3)你成日係到計數, 話養到個個咁大都咁不孝, 咁我就同你計: 以前養仔女頂晒都係養到十八九歲跟住就出嚟做嘢, 之後就倒番轉要養番你地, 我想問下計落條數, 邊個蝕d??? 以前d人鐘意早生仔, 咁計落, 好似掉番轉, 養大一個小朋友要廿年, 但係廿年後, 最少要養番你地最少四十年, 請問邊個so d 先???


4)你話死左唔攪大就不孝, 咁即係生前對你幾好多冇用啦??? 咁係唔係即係代表生前唔使對你咁好, 死左就同你風光大葬就代表好孝順先????


我真係好唔明, 點解亞媽咁唔化!!!


4 則留言:

  1. 有時上一輩嘅諗法真係好難明,固執!!!
    [版主回覆05/06/2011 10:01:00]尋日我同個長輩講番呢件事, 佢解釋比我知呢d就係傳統思想, 因為亞媽係舊一代人, 所以佢地呢d想法係正常喎! 而我地, 就係新一代嘅諗法!
    所以個長輩同我講, 叫我唔使再同亞媽嘈, 因為佢地嗰一代嘅人就係咁, 講極都唔會明, 又唔同認同我地, 咁我跟住就講: 即係唔化!!!

    回覆刪除
  2. 固執,我成日話我爹地固執~~~
    [版主回覆05/06/2011 10:43:00]我亞媽以前唔係咁, 而家越老越頑固! 反而我老豆就相反, 自動呢幾年同佢講番嘢之後, 佢成日就叫我唔好嬲亞媽, 明知佢唔識講嘢又頑固, 叫我唔好記係心!

    回覆刪除
  3. 哈哈,我同你啱啱掉轉,我爹地以前好容易話為,退咗休之後成日坐係屋企睇電視,就開始變固執,其實,我有站係佢角度睇過,固執係自我保護一種,佢怕自己接受唔到新事物,開始封閉對外嘅一切,佢只會諗一啲做一啲佢識同啱嘅嘢,當然佢唔進步,係我地眼中佢係原地踏步,甚至退步啦。所以有時掙持激烈時,我會先唔再出聲,佢有佢繼續講,我有我繼續做囉,無謂嘥氣講一啲佢唔會諗得通嘅事咯。
    [版主回覆05/06/2011 11:16:00]其實佢都睇電視, 應該係有接觸社會, 應該係開通先係! 同我亞媽一樣, 佢成日去佛堂, 接觸嘅人多不聲數, 又講經又講道理, 應該係好明白事理先係, 不過就剛剛完完全全相反!!!!!!!

    回覆刪除
  4. 我到咗佢地嘅年齡之後,我諗我會明囉,哈哈哈

    回覆刪除