今晚放工, 老闆叫我留抵, 佢話要同我開會! 開會, 係因為個仆街會計今日遞左resign letter, 而我呢, 就係比人話嗰個!
個仆街會計係過年前同老闆講, 因為我annual leave太多, 唔知點計, 跟住老闆為左好似公平d, 就叫個會計同我清晒佢, 係我份double paid到扣, 扣淨得番千八蚊比我, 雖然老闆私底下有比番我, 不過因為我覺得個會計til 起件事去攪我, 而馮小姐放產假又私自唔扣佢變左五份四, 所以我就係因為咁, 條氣好唔好唔順, 就唔再同個會計講嘢! 因為我原本都已經好憎佢, 順理成章, 我就真係可以唔使再同佢講嘢, 食飯都唔入會議室食! 而馮小姐見我咁, 佢就跟我一樣, 亦都唔入去同佢一斉食!
平時係office, 我都好串下, 句句同馮小姐講嘢有骨嚟單打佢, 因為個會計係老闆面前擦鞋, 係到扮可憐, 而另到我就更加憎佢, 講嘢句句都單爆佢!
老闆今晚話我好唔同佢一斉食lunch, 擺明唔妥佢唔得, 乜我唔撚鐘意一個人, 唔想對住佢食飯唔得咩???
老闆又話我, 話我好因為扣double paid件事而唔同佢講嘢唔得, 乜佢攪我而另到我扣晒錢, 我嬲都唔得咩???
老闆又話我, 明知佢咁大年紀都未結婚, 又仲係單身, 做埋d嘢自私到死, 唔使理人, 而我同馮小姐唔鐘意佢做嘢都損人不利己就唔得, 乜我對一件事嘅睇法唔認同都唔得咩???
以上種種嘢佢都話我唔啱, 因為就係因為我做到出面唔鐘意佢, 攪到好似迫走佢就係唔啱!
我話我係好唔鐘意佢, 點解我唔想對住佢, 唔同佢一斉食飯都唔得? 點解我唔鐘意d人好似個會計咁擦鞋都唔得? 點解我唔可以選擇唔鐘意一個人唔得???
係對話當中, 我真係好撚興咁直接講我真係好唔鐘意對住佢, 點解我唔想同佢食飯都唔得? 係唔係我唔可以做一d 我自己唔想做嘅事? 點解要迫我對住一個好咁唔鐘意嘅人!
老闆講明佢想留佢, 因為雖然個會計個人性格衰, 但係係工作方面佢做得好好, 佢唔想又新一個新人番嚟, 因為佢知道到頭嚟都未必會冇事! 而我, 亦都講到明, 既然我同個會計大家都冇計傾, 咁好正常咪唔好傾囉, 話不投機半句多, 咁點解冇計傾都唔可以咩???
我問老闆係唔係想我聽日烚熟狗頭咁對住佢, 係唔係要我好寬容咁要我聽日邀請佢一斉係會議室食lunch先? 老闆話佢唔係要我咁樣做, 而係一間公司, 得3個人係唔係要咁樣大家不理不睬喎! 咁我又再問, 不如直接d想我點樣做呀? 使唔使我扮死狗呀?
離開公司, 係巴士到, 個心好唔舒服咁就喊左出嚟, 因為老闆好大男人, 佢想我順佢意, 唔好再憎個會計, 唔好再唔同佢食飯, 唔好再單打佢! 但係我個心就同頭先同佢講嘅一樣, 點解我唔鐘意一個人, 都唔可以唔同佢講嘢? 點解我唔想見到一個人, 都要迫住同佢一斉食飯? 點解我唔鐘意一個人都唔得???
傻女!!!唔好喊,無嘢係解決唔到架!!!我msn搵你傾
回覆刪除[版主回覆05/17/2011 10:45:00]我真係好興囉, 點解我唔鐘意一個人, 唔想對住佢都唔得先?!!!
老闆叫我做人去睇嘢, 唔好用咁低 level去睇一件事, 而且呢個係同事, 並唔係朋友, 唔需要咁care 佢喎!
咁所以我先唔理佢, 當佢透明啫, 咁都話唔得, 咁我真係唔撚知可以點?????????????????
呢鋪唔輸得,堅持踢走個佛口蛇心
回覆刪除[版主回覆05/17/2011 11:42:00]其實本身我都冇諗過要迫走佢, 因為佢人又老又冇家庭, 我睇死佢都係到過世, 所以平時我講d嘢, 都係串九佢之嘛!
如果佢要走, 當然之就更係好啦, 不過我本身亦都有心理準備佢係到終老!
所以如果老闆再問我點, 我會同佢講多一次, 叫佢扮死狗同個八婆講叫佢留抵囉! 不過我知道, 老闆一定唔會咁做!
佢好老架喇?如果今次有人留佢,以後佢係公司打橫行都得喇
回覆刪除[版主回覆05/17/2011 12:50:00]佢成50歲架喇, 冇男朋友又冇結婚嗰d老姑婆嚟架!
如果佢真係唔走, 我理九得佢打橫定打掂行, 我都係一樣唔7理佢!
大家咁大個人, 心裡已經有條 '翅', 一齊食飯都無野講啦 ~ 夾梗要一齊咪仲奇怪。你估精神分裂咩 ~ 你老闆都傻既 ~
回覆刪除[版主回覆05/17/2011 12:52:00]我老闆成日同我講, 一個成功嘅人係唔會將呢d嘢放係心架喎!
所以我同左佢講, 我唔可以好似佢咁, 因為我跟本就做唔到, 就算佢迫我做, 我都係好極不願意咁去做!!!
人有交友自由架喎,你有無叫佢炒佢,但佢調番轉想迫你,萬一你老板唔响到,佢會拎住雞毛當令箭!!!
回覆刪除[版主回覆05/18/2011 10:00:00]老闆想迫我, 係因為佢想大家相安冇事佢唔使煩!
你又唔使驚喎, 就算老闆唔係到佢可以點呀, 我一樣都係唔79理佢, 如果佢想玩嘢, 我唔會怕佢有牙, 你放心!!!
你老闆都發神經架!自己同邊個食係有自由架!希望你去旅行返來咩唔開心嘅都唔記得晒啦!
回覆刪除[版主回覆05/23/2011 23:31:00]去旅行就真係唔記得, 不過番到嚟記得聽日番工就記得!!!