係報團時, 個導遊話滕滕已經足左兩歲, 所以要同大人一樣, 要比full paid 嘅導遊費!
而我當時嘅反應係(真係唔係串架): "請問你地server 我個仔d咩呢?!" 而嗰個moment, 個staff 都答唔到我!
有時d嘢真係好邪! 話說第二日, 我安排左嗰3老去左睇人妖show, 咁我、老公 & 滕滕就去左 Big-C到行下super market喇, 而呢個滕滕就十足十甩繩馬騮咁捉都捉唔住, 係咁係到走呀走, 走呀走!
係我係到幫滕滕睇緊d拖鞋仔嗰時, 慘喊一聲之後, 我就聽到老公話: "你實比媽me鬧你呀!"
咁我一睇, 血路一條! 而咁啱約左導遊集合時間又差唔到, 佢地兩個一睇到就已經話去一去醫院穩陣d, 就係咁樣, 我地就去左 pattaya hostipal!
唉~ 真係中口黃囉, 我之前問旅行社你地server 我個仔d咩, 咪就係咁囉!
不過好彩唔係好緊要, 只係比嘢刮到咁小事啫, 而家都好番晒咁济, 只係有小小疤痕等退~! 好彩!
佢刮到啲咩呀?不過而家見到咁都唔算好嚴重...好彩咋
回覆刪除[版主回覆06/01/2011 11:20:00]呢好多地方都有架, 嗰d鐵勾呢, 卦住一掛掛嘅嗰d呀!
其實唔係好嚴重, 都係刮到啫, 只不過一刮到嗰時出晒血就好似好緊要咁囉~
哦!!!刮到咁長條痕,肯定好痛好痛喇
回覆刪除[版主回覆06/01/2011 12:22:00]我諗應該小小痛啦, 因為佢都係喊左1分鐘到就收左聲喇!
痛, 應該係貼左沙布, "me"d 醫生膠布出嚟嗰時就痛得好緊要!