2011年5月10日 星期二

一個迷~

尋日星期一冇飯帶, 同馮小姐出去食lunch! 因為屋企付近冇尿片賣, 所以見食lunch, 就去埋藥房到叫佢留定比我, 放工去攞!


馮小姐見我去買尿片, 又問我fitti 抵唔抵用! 我同佢講, 你已經問左我係第三次, 我冇買過fitti, 我唔知抵唔抵用! 跟住又話想買尼飄, 再平d! 因為, 佢又講喇, d尿片好貴, 唔想買pampers, 想買隻平d! 貴?


我答佢, 而家日日都咁死熱, 你轉隻厚d, 一陣焗到佢個c屁生嘢呀, 你自己買衛生巾都買隻薄架啦, 你冇嘢嘛!  我講完之後, 馮小姐又再話, 都係啫, d屎片好貴呀!


我真係唔明, 既然冇乜錢, 又要死充, 去私家生, 而家買尿片比個仔, 嗰一個幾毫都話唔捨得, 都唔知乜嘢老母嚟! 去完私家生之後就窮到褲穿窿, 冇錢就唔好死撐啦, 攪到連架車都要賣埋, 都唔知乜人嚟架!


3 則留言:

  1. 佢唔係識人可以買到平嘢架咩?
    [版主回覆05/12/2011 17:39:00]人地而家冇得平比佢啦, 抵死!!!

    回覆刪除
  2. 村姑 C 9 仔 *.*2011年5月11日 晚上9:40

    你自己買衛生巾都買隻薄架啦, 你冇嘢嘛! =>
    [版主回覆05/12/2011 17:40:00]咁係吖嘛! 都痴撚線, 慳慳埋埋, 都唔夠佢係私家生咁貴啦!

    回覆刪除
  3. 嘩!!!真係抵撚佢死喇,係咪佢蠢得滯,講嘢得罪咗人呀?
    [版主回覆05/13/2011 13:30:00]唔七知佢係唔係得罪人喎,我冇九問佢,我唔撚想知!

    回覆刪除