暑假期間, 堂家姐帶左個仔嚟滕滕間畫室到學畫畫, 暑假完左佢就係屋企附近嘅YWCA學, 佢得出嚟嘅結論係, 滕滕學嗰間有既定嘅模式教小朋友學, 而YWCA就只係開個topic出嚟尤得D小朋友任畫!
堂家姐話佢like比個仔任畫, 佢唔太鐘意滕滕嗰間畫室咁有既定嘅模式去教小朋友畫畫嘅技巧!
我堂家姐話我, 咁細個就要去守規矩跟模式去做, 佢覺得過份, 而我就答佢, 係今時今日嘅香港, 你去邊到係唔需要守規矩? 就算出外都要守嗰個國家嘅規矩架啦, 點解唔係理所當然嘅呢? 堂家姐直接咁反對我話規矩呢樣嘢, 佢話個仔係屋企可以任佢點樣畫水彩整到四周圍係, 因為佢仔咁細個唔識(已經5歲)!
我同我堂家姐教仔個立場真係完全唔同! 我覺得小朋友1/2歲都可以話佢唔識, 到3歲都開始完全識得叫你買玩具, 4歲博咀都不知幾叻, 5歲都話叫唔識???
佢教仔嘅方式, 可以令到個仔唔需要問過亞媽可唔可以同亞嫲去食壽司, 就直頭唔理食左先算, 而我, 就絕對唔接受滕滕唔尊重我, 冇問過我就去做一d唔知啱唔啱嘅事!
我唔敢講教仔方法啱唔啱, 但就唔係我嗰套囉, 我要滕滕尊重我時我亦會尊重佢, 做嘢要有商量要諗過, 唔係話你係細路仔就大晒唔識, 規矩要守, 因為你亞媽我每一日都要守規矩, 唔單只你一個要!
依家唔教, 大個想教都難呀~~~~
回覆刪除個亞媽都唔接受人地意見, 個仔應該都唔差好遠~
刪除