中秋節正日, 去左最神聖錢唔係問題嘅二姑奶屋企做節! 因為錢對佢嚟講完全唔係問題, 所以屋企做節都勁過人!
見到d蝦隻隻成隻腳趾公咁粗, 我咁like食海鮮, 當然第一時間攞嚟食啦! 一攞上手感覺到唔係熱嘅, 我就知唔係剛剛煮! 其實好正常煮定, 因為做節喎, 有d嘢可以唔係熱食嘅, 煮定好正常嘅! 不過已經食左幾隻嘅我, 最神聖錢唔係問題嘅二姑奶個老公就話係尋日煮, 頭先先係雪柜攞左出嚟一陣, 仲問我地凍食好唔好食!
...........第一時間, 我望住老公! 老公都已經知道, 望住我嘅眼神就係: 你lai 嘢! 係~ 我lai左嘢!
好彩嘅就係我冇比滕滕食, 唔好彩嘅, 就係我腸胃炎!
次次食生蠔我都lai嘢, 而我明知都去食, 因為我覺得咁好食, 食完腸胃炎都值得! 而食左落肚嗰幾隻, 隻隻都成隻腳趾公咁粗嘅蝦, 值唔值得食完會腸胃炎, 就見人見智!
因為我腸胃炎, 食左藥好眼瞓, 瞓醒左就出廳係sofa 再瞓, 呢幾個鐘, 滕滕耐唔耐就走過嚟錫我一啖, 就好似我耐唔耐都走去錫佢一啖咁~
個胃d腸雖然唔舒服, 但個心就好sweet 囉~
個工人見我唔舒服, 就話同我按摩下, $4010包埋按摩, 真係都唔錯吖!


呢個姐姐睇黎都有心WOR。
回覆刪除佢唔知我腸胃敏感嘅~ 佢只不過係到扮勁玩食凍蝦啫!
刪除