今日bk左去私家check 眼, 我同個視光師講剛嗰兩次番政府專科check, 個result 都話佢冇進步過!
呢個視光師真係好pro, 我講完晒係政府專科嘅嘢, 同攞晒我比滕滕做嘅exercise 佢睇之後, 佢就開始同滕滕做檢查喇!
$400檢查一次, 真係堅抵! 滕滕一路做檢查, 我就一路問問題, 我不斷問, 個視光師就不斷答, 好詳細好有耐性, 而且答得我又清楚!
視光師幫滕滕check 左一半之後, 佢就同我講, 其實滕滕而家以佢本身弱視嘅程度嚟睇, 佢已經好左80%, 而剩抵嗰20%, 就真係難小小再去improve, 如果真係improve到, 就當佢bonus 囉! 以佢地嚟講, 好左80%, 已經可以講話接近ok, 而嚴格嚟講, 以滕滕本身嘅情況, 嗰20% 未好番, 只係得嗰好小弱視! 而政府專科所講話佢最尾嗰兩次都冇進步過, 其實係因為滕滕而家停左係呢個stage 到冇郁咁解!
我一路以嚟都有問住滕滕睇嘢有冇又清楚左小小呀, 所以其實我大概都知道個情況佢係有進步到嘅, 只係唔知原來以專業嚟睇, 佢已經進步左80% 咁多啫!
因為政府專科話滕滕冇進步到, 所以要求我同滕滕去配過副鏡片, 希望可以幫到佢improve, 一檢出嚟, 真係好surprise d度數高左, 究竟係唔係我比滕滕做嗰d exercise 有問題呢??? 所有一切一切嘅疑問, 呢個視光師一一咁解答左我, 而且佢仲讚揚我嘅努力! 更係啦, 自己個仔嚟架嘛, 我唔幫佢就冇人幫佢啦! 而我嘅心機真係冇白費到喎!
今日呢次檢查, 我真係得益良多, 我所有謎團已經解開, 而且仲有佢地比嘅exercise 我番去同滕滕做!
當我上次聽到專科醫生答我冇嘢可以幫滕滕去改變隻眼時, 我真係極之失望, 而今日睇完眼, 希望又嚟喇!
只要唔好放棄, 人生真係充滿希望呢!
10個叻比你! 8個叻比 NIGEL!! 加油!
回覆刪除如果我真係咁叻,佢就唔洗剩抵20% 係到玩我啦!講真,我深深處真係覺得Nigel 努力過我好多!佢咁細個,我真係好surprise 佢可以同我配合到!雖然當中有d 位係要拆掂佢,但以佢咁細個可以配合到一個有要求嘅媽媽,佢先係10 個叻嗰個嚟!而我,真係冇佢咁叻!
刪除