2014年12月10日 星期三

番嚟喇

好耐冇寫BLOG, 其實好想寫, 不過真係太太太忙喇, 要整DOTS EXERCISE 之餘, 我又要日日做運動減肥, 仲要織好多好多條頸巾喎, 真係分身都唔掂!

其實真係好想寫BLOG, 尤其係遇到D火滾嘢時無從發洩, 但呢個BLOG又冇得SET PRIVACY, 所以攪到我唔想寫出嚟比人SEARCH 到!

滕滕隻眼12月去私家覆診, 已經又有小小進步, 所以D dots exercise 又可以唔洗整咁多住, 可以一路用我整左嗰d去練習!

而減肥都尚算ok, 減左10磅, 但仍然都仲有1磅先達到我心目中嘅要求! 希望可以唔洗好似之前咁日日做, 隔日輕鬆去做都可以減埋嗰一磅啦!

上年參加BB醫生去上門做探訪之後, 我就已經諗定今年如果又有得去探訪, 我想織頸巾送比D婆婆~ 一條頸巾話咁快就織完, 小小綿力, 佢地就已經好開心, 真係真心希望佢地可以開心.......

2 則留言: