好耐冇寫BLOG, 其實好想寫, 不過真係太太太忙喇, 要整DOTS EXERCISE 之餘, 我又要日日做運動減肥, 仲要織好多好多條頸巾喎, 真係分身都唔掂!
其實真係好想寫BLOG, 尤其係遇到D火滾嘢時無從發洩, 但呢個BLOG又冇得SET PRIVACY, 所以攪到我唔想寫出嚟比人SEARCH 到!
滕滕隻眼12月去私家覆診, 已經又有小小進步, 所以D dots exercise 又可以唔洗整咁多住, 可以一路用我整左嗰d去練習!
而減肥都尚算ok, 減左10磅, 但仍然都仲有1磅先達到我心目中嘅要求! 希望可以唔洗好似之前咁日日做, 隔日輕鬆去做都可以減埋嗰一磅啦!
上年參加BB醫生去上門做探訪之後, 我就已經諗定今年如果又有得去探訪, 我想織頸巾送比D婆婆~ 一條頸巾話咁快就織完, 小小綿力, 佢地就已經好開心, 真係真心希望佢地可以開心.......
welcome back!
回覆刪除:), THX
刪除