2014年12月16日 星期二

去死啦仆街!

有個冚家產客, 之前打嚟鬧我八婆唔放貨比佢, 其實我知佢一直好憎九我, 因為嗰次鬧完我之後, 佢一直都搵佢公司D女仔/女人打嚟比我, 但直到今次有批貨好似話好有問題之後, 佢就迫住打嚟比我話上嚟公司傾!

呢D moment, 我梗係要搵埋老闆一齊見個仆街啦! 因為我知道老闆嘅性格, 我知道佢係呢d情況, 比人屈嘅大不了以後唔同佢做生意囉, 因為老闆嘅口頭蟬就係: 我地都唔休做, 做唔做都冇所謂, 最緊要就係唔好咁辛苦!

呢條撚樣, 同之前一樣, 都係九up一大輪, 係咁晒自己係呢行做左幾多年, 自己幾有experience, 講完正經嘢就講埋d飲飲食食, 廢話一大堆! 大佬, 麻煩唔好嘥撚晒我d時間, 因為我好撚唔得閑架!

尋日見完佢, 今朝就打電話嚟, 係電話到話叫我跟佢去泰國飛一轉喎, 講完再send e-mail 又再講話叫我同佢去泰國飛一轉喎! 仆街, 乜你唔係好憎九我嘅咩, 仲咩見撚完我就叫我同你去泰國呀!  你個冚家產, 你當我細路女呀, 定當我冇腦先, 跟你去比你溶左我咁點算, 定係你想攞我嚟際旗推我去你個客到死先!!!

吊那星, 同你講我地唔過去, 就問點解, 你冇撚嘢吓化, 問點解,你on撚九架!!!


沒有留言:

張貼留言