2012年3月1日 星期四

好緊張..........

尋晚, 神父打嚟問我有關洗禮嘅事, 一路聽個電話, 我都好緊張, 直到收左線, 個心情先當堂興奮出嚟!

因為神父打嚟, 係要我地洗禮前番去做d儀式同交文件, 即係換然之, 神父confirm左我地洗禮一事!

好開心, 因為可以同滕滕洗禮! 我唔係想因為攞分而去洗禮, 而係我, 想佢成為教徙, 去學習道理! 而且我亦都希望嚟緊嘅時間我唔好咁懶, "的"起心肝, 帶滕滕番多d教堂!



3 則留言:

  1. 緣份BB已駕到2012年3月6日 上午9:39

    聽講洗禮後,人工的10分之一要上繳的,請問你那間係咁樣的嗎?
    [版主回覆03/07/2012 14:39:03]嗰d係基督教!!! 天主教, 係唔會迫人做任何嘢架! 係任何嘢都唔會!!!

    回覆刪除
  2. 好呀~~~每星期返一次,希望可以養成習慣啦
    [林林回覆03/07/2012 17:07:07]哈哈哈~~~你!
    [版主回覆03/07/2012 14:38:19]只要個亞媽有恆心, 就應該冇咩問題!

    回覆刪除
  3. 恒心呀!!!!!要有恒心呀... 支持你呀
    [版主回覆03/08/2012 12:22:26]好好好!

    回覆刪除