http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
聽講洗禮後,人工的10分之一要上繳的,請問你那間係咁樣的嗎?[版主回覆03/07/2012 14:39:03]嗰d係基督教!!! 天主教, 係唔會迫人做任何嘢架! 係任何嘢都唔會!!!
好呀~~~每星期返一次,希望可以養成習慣啦[林林回覆03/07/2012 17:07:07]哈哈哈~~~你![版主回覆03/07/2012 14:38:19]只要個亞媽有恆心, 就應該冇咩問題!
恒心呀!!!!!要有恒心呀... 支持你呀[版主回覆03/08/2012 12:22:26]好好好!
聽講洗禮後,人工的10分之一要上繳的,請問你那間係咁樣的嗎?
回覆刪除[版主回覆03/07/2012 14:39:03]嗰d係基督教!!! 天主教, 係唔會迫人做任何嘢架! 係任何嘢都唔會!!!
好呀~~~每星期返一次,希望可以養成習慣啦
回覆刪除[林林回覆03/07/2012 17:07:07]哈哈哈~~~你!
[版主回覆03/07/2012 14:38:19]只要個亞媽有恆心, 就應該冇咩問題!
恒心呀!!!!!要有恒心呀... 支持你呀
回覆刪除[版主回覆03/08/2012 12:22:26]好好好!