2012年2月29日 星期三

尋日??? 之前??? 聽日???


滕滕一路大, 識嘅嘢就越嚟越多, 教佢嘅嘢而家都好快已經明白!

之前我就教滕滕時間, 幾時做過d咩, 之後會同佢講番出嚟, 例如"尋日"嫲嫲"嚟過, "聽日"我地會去邊, "之前"我地去過坐吊車, 之類嘅嘢!

但係我估唔到, 佢識左之後, 我問佢"你今日有冇曵呀?!" 條友仔居然答我: "尋日?"

跟住我再問多佢一次: "我係問你, 今日, 你有冇曵, 唔係尋日!" 而條友仔又答我: "之前?"

好啦, 再問多次: "唔係之前, 亦都唔係尋日, 我係問你今日, 你究竟有冇曵先?! 佢又再答我: "聽日?"

我發現, 原來我比人玩緊囉!

2 則留言:

  1. 咁即係今日有無曳啫?
    [版主回覆03/07/2012 14:30:58]都有試過一次咁大把! 只係一次啫!
    [林林回覆03/07/2012 11:42:05]佢有邊日唔曳?哈哈
    [版主回覆03/01/2012 15:03:48]咁佢洒完我一輪之後, 都有答我: 有呀!

    回覆刪除
  2. 緣份BB已駕到2012年3月4日 上午10:05

    我發覺佢哋最中意扯開個話題,問東答西!

    回覆刪除