2012年2月11日 星期六

忙碌的一天!

老公番工, 就係我同滕滕去街嘅好時候!

今日去左個小學同學到食薑醋, 因為佢啱啱生左第三個! 係第三個喇, 而家呢個年代, 真係搵人生三個都幾難, 因為生活壓力真係幾大! 所以真係好配服我同學咁有衝勁!



見到佢生左三個, 個心又開始羨慕起嚟! 我唔係想有三個, 因為兩個都夠! 唔知點解成日都對小朋友充滿愛心, 好想日日番到屋企, 都有自己D仔女圍住自己嚟煩, 仲有係不停咁叫住媽me媽me, 咁我就好滿足, 不過, 而家老公唔想生, 所以我估我呢個願望都幾難實現!

唉~ 算啦, 有時有d嘢整定! 唔想生住嗰時就唔緊, 而家緊喇又唔會再有! 好難自己可以控制到!


3 則留言:

  1. 呢啲嘢,緣份真係好重要
    [版主回覆02/13/2012 14:28:17]以前讀中學, 好多人都係咁話我, 所以我冇咩中學同學可以keep到而家, 再者, d中學同學之前成班都排斥我, 所以就算因為而家只有keep住嗰d中學同學, 佢地叫其同學出嚟見面(番到hk時), 我都係一個cool 樣, 唔多出聲對住佢地!
    [版主回覆02/13/2012 14:26:03]因為以前讀中學, 好多人都係咁話我!
    [林林回覆02/13/2012 12:54:48]話時話,我真係從來無覺得你個樣黑人憎,我又真係唔明白你仲乜成日話自己個樣又惡又寸...
    [版主回覆02/13/2012 11:54:50]就好似我同你咁啦, 你見到我, 唔覺得我個樣黑人憎, 就已係一種緣份啦!

    回覆刪除
  2. 村姑 C 9 仔 *.*2012年2月12日 晚上8:14

    生 3 個真係要後台勁至敢生呀! 羨慕ing ^^
    [版主回覆02/13/2012 14:30:37]有d攞綜援嗰d, 都生好多個啦! 不過, 講明, 我個frd 唔係攞綜援, 我估只係佢地都係愛心爆棚嗰隻!

    回覆刪除
  3. 2個我都想...但c6唔想, 我已經疊埋心水淨係愛熙熙一個^^
    [版主回覆02/14/2012 15:01:21]所以我而家都唔免強, 有就有, 冇就冇囉~

    回覆刪除