2012年2月14日 星期二

真開心!


老公唔會因為情人節而送嘢比我, 最多都係生日先有!  冇收到老公禮物, 反而收到個好朋友嘅禮物!




好朋冇講到有咩係份件到, 只係講係一d好小嘅禮物仔嚟! 不過一打開, 睇到係呢d嘢, 真係想喊!

唔好講盒朱古力餅, 只係支lotion, 就已經足夠我感動到喊出嚟, 因為好朋友要叫佢爸爸係澳洲有時間就專登買比我, 呢d唔止係要有心, 重要係專登!!!

真係好開心而家身邊咁多咁有心嘅好朋友, 真係覺得自己好幸福可以有咁多有心好朋友!!!

2 則留言:

  1. 真係好難得....
    你好幸福呀
    [版主回覆02/16/2012 12:57:01]我成日覺得, 呢d就係回報囉! 我對人好, 人對我好!
    [版主回覆02/16/2012 12:56:40]感動到真係差d喊左出嚟架!!!

    回覆刪除
  2. 枝hand cream 好好好大枝呀~~~只係澳洲有售?
    [版主回覆02/23/2012 16:38:49]支hand cream 有1L咁多架! 我估, 可能只係澳洲先有得賣, 因為我到而家, 都仲未見過HK有!

    回覆刪除