http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
至靚係妳...[版主回覆02/16/2012 12:55:10]車~ 你都好靚吖!
咁得意?![版主回覆02/16/2012 12:54:46]真係好難搵架~
但係你唔鍾意粉紅色喎[版主回覆02/23/2012 16:39:59]係紫色嚟架, 不過係黃燈之下, 就好似粉紅咁之嘛~
至靚係妳...
回覆刪除[版主回覆02/16/2012 12:55:10]車~ 你都好靚吖!
咁得意?!
回覆刪除[版主回覆02/16/2012 12:54:46]真係好難搵架~
但係你唔鍾意粉紅色喎
回覆刪除[版主回覆02/23/2012 16:39:59]係紫色嚟架, 不過係黃燈之下, 就好似粉紅咁之嘛~