2012年2月15日 星期三

幾鬼靚!!!

白燈下~



黃燈下~

3 則留言:

  1. 至靚係妳...
    [版主回覆02/16/2012 12:55:10]車~ 你都好靚吖!

    回覆刪除
  2. 咁得意?!
    [版主回覆02/16/2012 12:54:46]真係好難搵架~

    回覆刪除
  3. 但係你唔鍾意粉紅色喎
    [版主回覆02/23/2012 16:39:59]係紫色嚟架, 不過係黃燈之下, 就好似粉紅咁之嘛~

    回覆刪除