2012年2月27日 星期一
極品!!!
搵一個又蠢又懶又死撐嘅人真係難, 但係人群之中都比我搵到, 我真係幸運!!!
馮小姐成日同我講佢真係好比心機去做好佢份工, 其實我都信, 因為有次佢係張生產單到, 唔記得mark 抵一句嘢, 咁我就叫佢用紅色筆大大隻字寫出嚟貼係當眼處, 等佢以後自己都睇到, 唔好再唔記得喇! 呢d招數, 向來都係話d小朋友唔記得帶乜唔記得做乜嘅啫! 而佢, 要我咁樣出口去話佢, 而佢又聽&做, 貼左張紙係佢個位嗰下先抵死囉!
所以佢話佢真係有用心去做, 我真係相信, 只不過佢份人蠢, 能力真係有限!
每逢d 單, 我都要send個draft比客對, OK晒先可以出份正本BL, 截closing 兩日前就要比客對晒跟住要補料, 而馮小姐做好晒d drafts, 到時到後佢就要追我, 睇下個客覆左未!
今朝10點幾, 馮小姐通知我有份單已經做好晒d drafts, 截補料時間係今朝10:00! 原本我真係唔想出聲, 有乜理由今朝比drafts 我, 但係就今朝截補料啫! 平日佢就記得追廠比出貨料, 一到星期五就好似乜都唔記得晒! 所以我唔想再忍, 我就同佢講, 以後馮星期五一早就追廠比d出貨料, 等佢可以星期五做好晒d文件待我比客對!
馮小姐聽完我咁講, 佢過左陣就覆我, 不如叫廠以後記得早兩日比料佢仲好喎! 嗱~ 呢d佢就醒喇! 想張個波射比廠, 咁佢就可以唔使記住嘛! 不過可惜, 我答左佢: "唔好! 佢地靠唔住!"
人蠢都已經慘架啦, 仲要咁死懶, 咁你話呢d人, 唔想做死一世呢d位都唔得啦!!!
訂閱:
張貼留言 (Atom)
"唔好! 佢地靠唔住!" <---你呢句講似同一時間話梗馮小姐,哈哈哈
回覆刪除[版主回覆02/28/2012 17:12:45]其實我好想同佢講: "你同佢地都係靠唔住!"