http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
我真係好想知, 個惡夢幾時先可以完???!!!已經係今年內第三個暖風機, 呢個都係買左兩個幾三個月咋!我都已經無話可說, 因為已經冇命講~
咩事個暖風機瞓低咗?XD[版主回覆02/23/2012 16:45:21]佢一方面就踏住個暖風機隻腳, 一方面就搵手推個身, 咁有乜辦法唔段吖!
咩事個暖風機瞓低咗?XD
回覆刪除[版主回覆02/23/2012 16:45:21]佢一方面就踏住個暖風機隻腳, 一方面就搵手推個身, 咁有乜辦法唔段吖!