2012年2月19日 星期日

命都冇!!!!

我真係好想知, 個惡夢幾時先可以完???!!!

已經係今年內第三個暖風機, 呢個都係買左兩個幾三個月咋!










我都已經無話可說, 因為已經冇命講~

1 則留言:

  1. 咩事個暖風機瞓低咗?XD
    [版主回覆02/23/2012 16:45:21]佢一方面就踏住個暖風機隻腳, 一方面就搵手推個身, 咁有乜辦法唔段吖!

    回覆刪除