2012年2月26日 星期日

折磨!!!


好辛苦呀!!!!!!!!! 個個月嚟m, 我個頭都會好痛, 痛到起碼最少有一晚係瞓著覺都仲係痛緊, 瞓醒都繼續痛落去, 食極止痛藥都停唔到痛!

究竟想點先??? 個個月嚟m, 就個個月痛幾日, 食又食唔到, 瞓又瞓唔到, 究竟係唔係要等到收經先嚟唔咁辛苦呀?????????????

3 則留言:

  1. 試下飲川弓白芷魚頭湯,都得架,我以前都係咁,間唔中飲下,會冇咁痛,係健康工房有得賣
    [版主回覆02/28/2012 17:14:00]如果唔使煲, 咁都好d!

    回覆刪除
  2. 去煲啲天麻飲啦
    [版主回覆03/01/2012 14:59:56]其實, 我係唔想叫個工人做咁多嘢! 我唔知你知唔知, 而家請工人好難, 請到過所謂比較正常d(好似我而家嗰個), 有60-70% 滿意就已經係好似好好! 再加止, 滕滕又唔係乖過人, 成日唔係走嚟走去, 就攪下呢到就攪下嗰到, 如果我再比多d嘢佢做, 佢地就幫我做得嚟又睇唔到個仔! 唉~ 其實有工人, 並唔係一件樂事, 如果想佢地同我續約, 就要jar 頸就命, 唔可以當佢地係萬能, 要比佢地感覺, 係做得開心!
    [林林回覆03/01/2012 10:15:40]咁就叫工人煲啦
    [版主回覆02/28/2012 17:13:44]我想等人煲比我飲囉~

    回覆刪除
  3. 緣份BB已駕到2012年3月4日 上午10:03

    你就頭痛,而我就肚痛,肚痛仲痛過生仔,做乜都唔得,坐呀,企呀.................唉!生仔都係痛一日啫,但係每個月M都來,仲慘過生仔!每一次痛都好似自己好似在生仔咁痛咁!

    如果你止痛藥都停唔到痛的話,咁你都真係幾嚴重嘅喎,睇中醫會好啲呀!慢慢咁調理!

    回覆刪除