上個星期五同班舊同事食飯, 亦都係我唯一嘅一班舊同事, 因為我一出嚟做嘢, 就已經係呢間公司到, 一做就做到29歲, 跟本就係成個青春比晒呢間公司!
Post左d相上FB, 亞Chirs 睇到, 佢就話我班舊同事, d男人好老!
唉~ 好老咩? 真係好老咩?! 咁即係睇我個樣都唔方後生啦!
聽到話"好老"呢兩個字都幾感嘆! 因為我17歲入呢間公司, 佢地個個都係廿零歲咋, 而家呢, 佢地四十都有啦! 不過, 可能識左咁耐, 見左咁耐, 我真係唔多覺佢地"好"老! 既然如果佢好睇起嚟咁老, 即係睇落我到, 都唔會後生得去邊!
因為早幾日去買香水, 個男sales(都幾young) 用成熟呢個字嚟形容我! "成熟"呢兩個字, 以前對我嚟講, 只係形容d三十幾四十嘅女人, 而家個男sales 就用成熟嚟形容我, 咁我即係唔想接受現實都唔得啦!
@@ 我一望到呀chris, 唸緊係自己, 但又覺得你唔會開名講我...
回覆刪除望埋落去個內容, 噢. 真係"呀chris" 嘻嘻.
baby, 你好靚架... 咁男人一無乜頭髮就好老架啦. 唔好唸咁多.
你索過好多女架...衰野.
[版主回覆02/10/2012 23:13:04]就算有幾醜有幾索, 都唔想老得咁快囉~