2012年2月10日 星期五

你攪掂佢喇!

自從上次同亞妹&個frd食完飯之後, 佢地都發現老公個人好燥, 未到第三句就已經火嚟! 之後, 我同老公講番, 唔知係唔係因為佢長時間唔夠瞓, 所以d火嚟得比以前快, 仲要係即嚟即有火, 仲要係即刻鬧我!

所以早排真係覺得自己好委屈, 因為做襯乜都比老公小, 三句唔埋兩句佢就已經嚟料, 感覺上我生存係呢個世界上就係好似要比佢鬧咁! 人地唔多熟老公, 跟本就唔相信成日比人鬧嗰個係我, 因為鬼叫我個樣生得衰咩, 一副精靈惡人相, 同人講我成日比人小, 真係講都冇人信囉!

所以之前同老公講, 亞妹同個frd都覺得佢變左鬧人精之後, 老公就好似變左, 變番以前嘅佢! d 火好似收晒咁, 講嘢唔會再一開口就鬧我喇! 我感覺上, 好似唔係好實在咁囉, 點解老公好突然之間似正常番咁嘅?! 我當然唔係想或者已經習慣左比佢小, 唔小唔安落啦, 但係, 我唔敢開心得太快, 因為我好怕佢又會係不久嘅將來又會變番做鬧人精...........

早前, 因為有時夜晚搵唔到老公, 我就懷疑佢出去玩, 不過觀察左一輪, 佢又唔似出去滾, 所以我估佢只係同d同事上左大陸飲酒, 而因為我本身極度表明左唔鐘意佢上大陸, 怕有危險, 所以我覺得佢先至死都唔肯講佢去左邊!  不過, 算啦, 佢唔似去滾, 咁佢去飲酒我都唔會阻止佢, 因為由識佢開始, 我都已經知道佢會出去飲酒架啦, 唔通而家先唔比咩!

早兩日, 我又搵唔到佢喇, 不過今次我冇咁興喇, 因為佢呢排好少出去, 而今次又失踪, 直覺上佢又同左d同事去大陸飲酒, 但係唔like都總會有, 所以佢第二晚放工番嚟, 我就同佢講, 14号食飯, 我唔會再去搵食咩, 要搵就佢去搵, 因為我唔多alike!

今晚, 老公臨番工之後問我, 下個星期二去鴻星食好唔好, 因為佢地都有情人節晚餐, 而且仲有鮑魚食潻!

所以, 有時都算啦, 老公唔再好似之前咁成日鬧我, 我就已經冇咩要求啦~

4 則留言:

  1. 好好呀...!!
    仲好錫你喎..!! 不要想太多.
    至於鬧人嗰part< 係咁架.你兜口兜面插佢. 佢會同你死過
    反而你心平氣和咁point it out. 佢自己靜落黎時都會檢討 ^^
    [版主回覆02/11/2012 12:55:04]首先, 你話我"兜口兜面插佢"呢part, 係佢開口係咁鬧我, 我先忍唔住插番佢轉頭, 因為我已經知佢有燥狂症, 所以我係忍無可忍先"覆卓"咋!

    回覆刪除
  2. 村姑 C 9 仔 *.*2012年2月11日 凌晨2:00

    好 law ~ 安樂晒 law!!!

    我問我老公 14 號點, 佢答我 o係樓下茶餐廳食炸!!
    [版主回覆02/12/2012 23:12:09]我唔敢太開心住..........

    回覆刪除
  3. 你老公係咪提早更年期呀?老實講,我覺得你老公好唔尊重你,你地搵日坐低傾一傾個問題係邊...
    [版主回覆02/15/2012 15:08:51]係呀! 如果可以, 真係就下就下咁就一世喇!
    [林林回覆02/14/2012 15:18:21]不要想太多了,兩公婆你就下我我就下你咁就一世架喇
    [版主回覆02/14/2012 15:08:07]我有時係到諗, 係唔係耐左就會係咁? 又有時係到諗, 可能佢番工番得太長太辛苦? 定係真係生左滕滕之後佢壓力好大? 因為生左滕滕初時, 佢都唔係咁, 不過自從佢不斷OT之後, 個人就越嚟越燥!

    之前我都有同佢講過呢個問題, 但係佢都係唔多理我! 不過自從我同佢講個best frd同亞妹覺得佢有問題之後, 佢就好似又變番之前咁, 正常番晒!

    不過,我唔敢多諗, 因為我怕惡夢又會開始!

    回覆刪除
  4. 精靈惡人相, 睇怕我都有kaka
    [版主回覆02/14/2012 15:08:25]我地呢d先叫慘呀!!!

    回覆刪除