2012年2月28日 星期二

仲想點陪法???

星期六去旅行, 滕滕例牌好似痴左線咁不受控制, 開心到癲左咁! 班主任見到佢咁樣, 就頂佢唔順, 主動話要拖住佢, 等佢冷靜番d!

班主任已經唔係第一次同我講, 佢出街癲到咁樣, 即係好開心我地同佢去街(呢樣我更係知啦), 問我係唔係好少時間陪佢喎! 同埋, 老師話滕滕有時咁反叛, 都係因為覺得我地少時間見佢, 同埋覺得我地唔理佢啫!

就好似上個星期三咁, 試過一次去接滕滕放學, 咁星期四, 滕滕就同老師講佢又唔想搭校車, 不過老師就同佢講, 媽me今日要番工唔可以嚟接你喎, 咁你要跟校巴ee上車喇! 一聽到老師咁講, 我就知道食過番尋味啦, 講真, 我都好想日日去接佢放學, 但係我要番工呢!

其實我都差唔多日日放工都番屋企啦, 星期六&日一定係屋企嘅, 有時星期日都會同佢出去行下, 就算老公要番工, 我都會照出去行下街架! 夜晚, 成晚都比晒佢架喇, 又傾計又唱歌, 仲陪埋瞓, 咁樣陪法, 唔通都唔夠???

我都好直接咁問老師, 咁樣都唔夠, 咁我真係唔知仲可以點囉~

1 則留言:

  1. 或者你個仔特別痴身呢
    [版主回覆03/07/2012 14:31:15]我老公? 一個鐘陪個仔? 冇可能啦! 佢on-shift 架嘛~ 而且如果滕滕曵嗰時, 佢冇乜耐性架!
    [林林回覆03/07/2012 11:43:23]咁你同你老公講,阿仔好好好掛住你,每日陪個仔一個鐘
    [版主回覆03/01/2012 15:05:48]我都唔知喎~ 不過個個小朋友都成日想爸爸媽媽陪住架啦! 不過, 我又諗, 會唔會因為滕滕唔係成日見到佢老豆, 所以就成日更加想痴實我呢???

    回覆刪除