2012年2月3日 星期五

好危險~

今晚同班舊同事食開年飯, HOT POT係我建議, 不過打完, 我有小小覺得lai嘢~





因為班友仔, 不停咁落生嘢, 落左嗰d未熟, 就又落生嘢, 坐我隔離嗰個, 耐唔耐就"不"d嘢嚟比我食!

不過, 食食下, 大家都發現第一轉嘅order紙, 原來嚟左兩轉咁多, 攪到total 成四十幾碟嘢!



死喇! 下次再食飯, 我都唔敢去hot pot 喇! 因為有預感, 應該會腸胃炎..........



4 則留言:

  1. 咁耐同事都keep到叫埋你一齊食飯. 都算係咁.
    我真係從來不會跟同事做朋友. 聯絡的呢.
    [版主回覆02/06/2012 13:16:52]首先, 要攪清楚, 係我做攪手, 咁次次就更係有我啦!

    同埋, 我咁耐都係得一班舊同事, 多都冇喇!

    回覆刪除
  2. 我10次有9次都係同班舊同事打邊爐呢~~~
    [版主回覆02/06/2012 13:17:27]下次真係唔敢同佢地班蛋散打, 尤其係班男人, 亂咁嚟架!!!

    回覆刪除
  3. 咁你同我打喇, 一定安全...我成日都抦人, 唔准人落咁多料架kaka....
    [版主回覆02/14/2012 15:12:26]如果我同你去打, 我估起碼要佢地兩個可以坐定定嗰時先得! 如果唔係, 真係攪唔掂!

    回覆刪除
  4. 我嗰個ok架, 佢成日都跟我去打邊爐架^^
    [版主回覆02/16/2012 13:59:45]最"閉"我怕我嗰個唔ok呢!

    回覆刪除