http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
咁耐同事都keep到叫埋你一齊食飯. 都算係咁.我真係從來不會跟同事做朋友. 聯絡的呢.[版主回覆02/06/2012 13:16:52]首先, 要攪清楚, 係我做攪手, 咁次次就更係有我啦!同埋, 我咁耐都係得一班舊同事, 多都冇喇!
我10次有9次都係同班舊同事打邊爐呢~~~[版主回覆02/06/2012 13:17:27]下次真係唔敢同佢地班蛋散打, 尤其係班男人, 亂咁嚟架!!!
咁你同我打喇, 一定安全...我成日都抦人, 唔准人落咁多料架kaka....[版主回覆02/14/2012 15:12:26]如果我同你去打, 我估起碼要佢地兩個可以坐定定嗰時先得! 如果唔係, 真係攪唔掂!
我嗰個ok架, 佢成日都跟我去打邊爐架^^[版主回覆02/16/2012 13:59:45]最"閉"我怕我嗰個唔ok呢!
咁耐同事都keep到叫埋你一齊食飯. 都算係咁.
回覆刪除我真係從來不會跟同事做朋友. 聯絡的呢.
[版主回覆02/06/2012 13:16:52]首先, 要攪清楚, 係我做攪手, 咁次次就更係有我啦!
同埋, 我咁耐都係得一班舊同事, 多都冇喇!
我10次有9次都係同班舊同事打邊爐呢~~~
回覆刪除[版主回覆02/06/2012 13:17:27]下次真係唔敢同佢地班蛋散打, 尤其係班男人, 亂咁嚟架!!!
咁你同我打喇, 一定安全...我成日都抦人, 唔准人落咁多料架kaka....
回覆刪除[版主回覆02/14/2012 15:12:26]如果我同你去打, 我估起碼要佢地兩個可以坐定定嗰時先得! 如果唔係, 真係攪唔掂!
我嗰個ok架, 佢成日都跟我去打邊爐架^^
回覆刪除[版主回覆02/16/2012 13:59:45]最"閉"我怕我嗰個唔ok呢!