思媽~
由開始放年假, 到初八我開工, 滕滕開學計, 足足都放左成10日假期! 係呢10日假期, 滕滕除左我沖涼&去toilet 嗰時唔係我身邊之外, 其他時間都好理所當然係同我一斉!
初八直到尋日計, 滕滕已經番左4日學喇, 不過, 頭三日我番工出左門口之後, 佢同我kiss goodbye之後, 就行左去窗邊, 喊住咁話要我, 叫我唔好番工, 又話望到我係巴士站喎! 我番工行嗰條路, 跟本係望唔到, 見到有人就喊住話係我嚟! 而尋日滕滕係樓下等緊校巴之際, 老公咁啱放工番嚟見到佢, 就同佢等埋校巴先上樓, 係呢個moment, 滕滕又同老公講, 媽me番緊嚟, 唔番工呀!
放假對足咁多日, 雖然對住我係曵左, 但係番左工之後佢就嗲左囉~ d工人嚟hk打工就思鄉, 我番左工佢就思媽囉~ 正一傻豬仔嚟!
我就係怕佢唔慣, 返工前兩日開始同佢數日子, 話媽咪星期一要返工。
回覆刪除到星期一同佢講完問佢今日星期一, 佢自己搶答 "媽咪返工呀!"
不過都有 d 依依不捨, 唔肯同我講 bye bye, 但就無喊 law。 可憐~
[版主回覆02/05/2012 23:53:03]因為過年比滕滕夜左瞓, 所以星期四開始我就已經要佢"吞"番D時間開始要早瞓番, 不停咁講話佢就嚟番學, 我就要番工, 不過, 佢次次聽到我話要番工, 佢都話叫我唔好番囉~
你有無忍唔住喊呀? 我就咁聽都好心up咁呀....
回覆刪除[版主回覆02/06/2012 15:00:48]我冇喊, 不過就真係有up up地囉~
噢~~~SO SWEET~~~
回覆刪除[版主回覆02/06/2012 15:07:01]好sweet咩?! 滕滕好似好可憐咁喎~