http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
你真係算係咁.... 不過咁又係既. 你打佢. 都無用. 因為都.............發生左.[版主回覆02/03/2012 14:58:43]點樣算係咁........?!
你真係算係咁.... 不過咁又係既. 你打佢. 都無用. 因為都.............發生左.
回覆刪除[版主回覆02/03/2012 14:58:43]點樣算係咁........?!