唔知滕滕係唔係知道屋企有d嘢太舊, 所以想叫我地一樣一樣咁換左佢, 定係佢係屋企實在太無聊, 要搵d嘢攪下呢???
老爺奶奶自從入伙之後到而家, 呢間屋都已經住左已經有廿年! 當年因為結婚, 老爺奶幻搬走, 我地嚟左個小裝修, 跟住滕滕出世, 換晒所有傢俬, 到而家, 差唔多換晒所有電器, 除左d門窗未換之外, 都8899!
不過, 我估滕滕想我換埋d門窗囉, 如果唔係點會..........
自從滕滕識開大門之後, 我估佢一日開九十幾次囉, 如果唔係, 點會咁鬆法啫~! 老公叫我唔好乜到瀨落滕滕到, 不過除左佢, 我覺得唔會再有其他人"寧"到個鎖咁! 講完呢句話之後先好笑, 因為滕滕就即刻話: "係呀! 寧寧寧呀!" 嗱! 即係唔係我屈佢啦!!!
個鎖要換之餘, 尋日番到嚟, 唔止個鎖, 張地墊都變成咁............
睇嚟, 學個frd話齋, 頭十年都唔好裝修住喇!
以為返左學少左無聊時間, 用多 d 佢既精力會好 d tim~
回覆刪除滕滕真係好大力 wor!
[版主回覆02/23/2012 16:51:09]老師都問我佢係唔係係屋企太無聊, 不過, 佢可能又唔知, 佢地嘅力量, 跟本就無窮無盡! 佢地叉15分鐘電, 就可以又再嚟過!
你真係等佢大啲先好執間屋呀,由其個牆身,我好記得我讀幼稚園時,日日放學返黎係幅牆畫呀畫,不知幾開心,張食飯枱,全部都係我的抽象畫~~~
回覆刪除[版主回覆02/23/2012 16:51:41]所以我而家都仲唔敢放d筆出嚟! 因為我知道係唔可以比佢見到!
頭10 年?! @@ 咁耐
回覆刪除[版主回覆02/24/2012 14:14:06]係呀, 佢係話頭10年呀!