2012年2月26日 星期日

成功左???


我呢個媽me, 其實都幾鬼懶, 除左平時滕滕番學同係屋企冇著片之外, 同佢出街, 我就一定會同佢著片, 因為費事搵廁所嘛, 因為又怕佢一急起上嚟就話即刻要去, 我都唔想周街同佢痾, 唯有就係著片啦!

不過, 因為尋日學校旅行, 就迫住唔著片, 費事一陣比人見到滕滕明明唔需要著, 而家因為個亞媽懶就要同佢著嘛! 好幸運地, 成半day 都冇事發生喎, 滕滕呢就都幾合作, 問佢有冇廁所去, 有就有, 冇就冇!

今日, 我同滕滕去市中心就又試下唔著片, 係出門口前, 叮囑左佢冇著片架, 記得急就要同我講, 好成功地, 今日出左去3個鐘都冇瀨尿!

唔通, 咁樣就係成功左??? 咁下次, 就可以試下出九龍都唔著片喇!

2 則留言:

  1. 其實可以帶定多一條褲,咁咪安心啲囉
    [版主回覆02/28/2012 17:15:21]我已經帶左啦, 仲帶多兩條片, 同埋一樽凍水, 一樽熱水! 就係帶左咁多嘢, 我先比人話我好似張屋企d嘢帶晒出街呀!

    回覆刪除
  2. 緣份BB已駕到2012年3月4日 上午9:58

    都算成功啦!叻仔架啦!我個囝囝仲未得呀,阿屎都係唔肯去坐痾!出街就一定阿到濕晒!

    回覆刪除