成功左???
我呢個媽me, 其實都幾鬼懶, 除左平時滕滕番學同係屋企冇著片之外, 同佢出街, 我就一定會同佢著片, 因為費事搵廁所嘛, 因為又怕佢一急起上嚟就話即刻要去, 我都唔想周街同佢痾, 唯有就係著片啦!
不過, 因為尋日學校旅行, 就迫住唔著片, 費事一陣比人見到滕滕明明唔需要著, 而家因為個亞媽懶就要同佢著嘛! 好幸運地, 成半day 都冇事發生喎, 滕滕呢就都幾合作, 問佢有冇廁所去, 有就有, 冇就冇!
今日, 我同滕滕去市中心就又試下唔著片, 係出門口前, 叮囑左佢冇著片架, 記得急就要同我講, 好成功地, 今日出左去3個鐘都冇瀨尿!
唔通, 咁樣就係成功左??? 咁下次, 就可以試下出九龍都唔著片喇!
其實可以帶定多一條褲,咁咪安心啲囉
回覆刪除[版主回覆02/28/2012 17:15:21]我已經帶左啦, 仲帶多兩條片, 同埋一樽凍水, 一樽熱水! 就係帶左咁多嘢, 我先比人話我好似張屋企d嘢帶晒出街呀!
都算成功啦!叻仔架啦!我個囝囝仲未得呀,阿屎都係唔肯去坐痾!出街就一定阿到濕晒!
回覆刪除