安排左滕滕番學之後, 九點多d就開始行動, 都唔使半個鐘就已經攪掂, 而我就去左流浪囉, 去左麥記到嘆早餐, 跟住就行左一陣街, 買左件衫&一條褲!
都未試過直接去接滕滕放學, 今次都係第一次, 真係估唔到要咁樣排隊!
滕滕都係第一次等我地去接佢, 所以隻傻豬真係好攪笑, 老師叫左佢幾次出嚟, 可以走喇, 佢都唔出坐左係到, 仲叫: "媽me, 好驚呀!"
驚咩先??? 真係比佢笑死囉, 仲要講左兩次好驚! 因為本身個班主任同緊另外一個家長講緊嘢, 而係另外一個老師叫滕滕出嚟話可以走, 但係滕滕就坐係到話好驚喎, 好彩老師都比我帶滕滕走, 冇以為我金魚婆咋!
我係街到見到d老人家, 我都叫滕滕小心d, 唔好撞到d公公婆婆, 唔好整跌佢地, 因為佢地好老喇! 咁去緊荃灣搵嫲嫲之際, 見到個伯伯推住個坐輪椅嘅婆婆, 我就加快腳步, 行左係佢地前面, 滕滕就同我講喇: "媽me, 行快d啦, 唔好阻住婆婆呀, 快d行快d啦, 婆婆會死架!"
一聽到, 好彩我地已經係好前面, 嗰兩個老人家應該聽唔到滕滕講呢句說話囉, 因為真係嚇死我, 無啦啦講話婆婆會死喎! 人地都唔知鬧唔鬧你好!
真係好鬼 Q ga 姐!!!! 哈哈哈哈!
回覆刪除[版主回覆02/24/2012 14:11:39]好彩嗰倆老聽唔到咋, 如果唔係, 係我比人鬧呀!
係喎. 你之前post過本書出黎既. 教仔嗰本呀
回覆刪除睇成點呀
[版主回覆02/27/2012 15:23:44]過左年之後未得閑過, 所以未睇過!
hahahahaha......佢可能話好"驚喜"
回覆刪除[版主回覆02/27/2012 15:24:27]佢就更係開心啦, 第二日仲同老師講唔跟校巴ee放學走呀!
見到你個標題以為你返到屋企,全屋都係dead body 呀
回覆刪除[版主回覆02/28/2012 17:21:05]如果見到d dead body, 我就真係唔係好驚囉, 因為而家一隻都見唔到呀!
哈哈哈,笑死我~~~~你有無同滕滕講返,都無撞到老人家,老人家係唔會有事的
回覆刪除[版主回覆02/28/2012 17:23:11]我叫佢唔可以亂講嘢架,無啦啦婆婆唔會死囉!