http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
我們曾經也是這樣長大的. ^^ 當已經唔記得點畫花花lu
你上一篇blog發生咩事?仲咩咁激動?冷靜啲~~~[版主回覆02/09/2012 14:08:38]真係好多私人嘢要做喎! 因為過左年之後, 我都係一樣好多私人嘢要做呀, wahahahaaaaa.......!不過你煩其中一樣, 係"去旅行"囉~ so jealous![林林回覆02/09/2012 12:43:44]我未講完~~~仲有數碼通,我用緊數碼通無限上網paln,舊客戶如果想繼續用無限上網要買新機至可以繼續用無限上網plan,我都唔知買咩機喇~~~[林林回覆02/09/2012 12:41:17]你無事就好了~~~我咪同你講我4月會去東京嘅,旺季,乜都貴,貴都唔緊要喇,仲要未book到機位,我每日都想放棄唔去東京改去第二度~~~[版主回覆02/09/2012 12:26:32]我唔激動! 真係一d都唔激動! 只係有感而發, 唔知個男有醒未之嘛~係呢, 你仲好忙咩, 咁耐都唔出blog?
熙熙學校又無派畫簿俾我嘅....只係周不時有d勞作仔拎返嚟咁囉[版主回覆02/14/2012 15:10:52]你雖然冇畫簿, 但係可以任你影相呢! 我寧願可以影相囉!
我們曾經也是這樣長大的. ^^
回覆刪除當已經唔記得點畫花花lu
你上一篇blog發生咩事?仲咩咁激動?冷靜啲~~~
回覆刪除[版主回覆02/09/2012 14:08:38]真係好多私人嘢要做喎! 因為過左年之後, 我都係一樣好多私人嘢要做呀, wahahahaaaaa.......!
不過你煩其中一樣, 係"去旅行"囉~ so jealous!
[林林回覆02/09/2012 12:43:44]我未講完~~~仲有數碼通,我用緊數碼通無限上網paln,舊客戶如果想繼續用無限上網要買新機至可以繼續用無限上網plan,我都唔知買咩機喇~~~
[林林回覆02/09/2012 12:41:17]你無事就好了~~~
我咪同你講我4月會去東京嘅,旺季,乜都貴,貴都唔緊要喇,仲要未book到機位,我每日都想放棄唔去東京改去第二度~~~
[版主回覆02/09/2012 12:26:32]我唔激動! 真係一d都唔激動! 只係有感而發, 唔知個男有醒未之嘛~
係呢, 你仲好忙咩, 咁耐都唔出blog?
熙熙學校又無派畫簿俾我嘅....只係周不時有d勞作仔拎返嚟咁囉
回覆刪除[版主回覆02/14/2012 15:10:52]你雖然冇畫簿, 但係可以任你影相呢! 我寧願可以影相囉!