2012年2月6日 星期一

完了一半!

咁又過左半個學期喇! 老師派左滕滕係學校做嘅畫簿比我地睇, 覺得好得意囉~






平時番學, 就係做埋呢D嘢, 都幾充實啊~!

3 則留言:

  1. 我們曾經也是這樣長大的. ^^
    當已經唔記得點畫花花lu

    回覆刪除
  2. 你上一篇blog發生咩事?仲咩咁激動?冷靜啲~~~
    [版主回覆02/09/2012 14:08:38]真係好多私人嘢要做喎! 因為過左年之後, 我都係一樣好多私人嘢要做呀, wahahahaaaaa.......!

    不過你煩其中一樣, 係"去旅行"囉~ so jealous!
    [林林回覆02/09/2012 12:43:44]我未講完~~~仲有數碼通,我用緊數碼通無限上網paln,舊客戶如果想繼續用無限上網要買新機至可以繼續用無限上網plan,我都唔知買咩機喇~~~
    [林林回覆02/09/2012 12:41:17]你無事就好了~~~
    我咪同你講我4月會去東京嘅,旺季,乜都貴,貴都唔緊要喇,仲要未book到機位,我每日都想放棄唔去東京改去第二度~~~
    [版主回覆02/09/2012 12:26:32]我唔激動! 真係一d都唔激動! 只係有感而發, 唔知個男有醒未之嘛~

    係呢, 你仲好忙咩, 咁耐都唔出blog?

    回覆刪除
  3. 熙熙學校又無派畫簿俾我嘅....只係周不時有d勞作仔拎返嚟咁囉
    [版主回覆02/14/2012 15:10:52]你雖然冇畫簿, 但係可以任你影相呢! 我寧願可以影相囉!

    回覆刪除