嚇襯~
而家晚晚同滕滕瞓覺, 例牌菜更係要R背脊, 不過佢今晚R完背脊, 無啦啦叫我申隻手落條片到, 咁我就好順理成章同佢R下兩邊pat 嗰兩塊肉!
因為佢而家都仲著片瞓, 臨瞓前都仲玩到出晒汗, 所以要我R pat唔出奇! 但係佢今晚就同我講: "唔係呢到呀(當時已經係R緊pat pat 兩邊d肥豬肉)! 係"屎忽窿"呀!"
"屎忽窿"??? 我一聽到佢講呢三個字真係打左個突, 因為我地教佢, 都係講"痾屎屎嗰到", 冇人講過呢三隻字! 所以當時我真係好想笑出嚟囉, 但係又唔可以, 因為佢呢排講開邊個詞語, 就不停咁講! 正如佢呢排講開"好嗅", 佢就乜嘢都會話嗅, 無論係街係屋企, 不停咁話我地呢樣好嗅, 嗰樣又好嗅! 咁如果因為佢講左"屎忽窿"之後我笑的話, 我真係唔敢想像, 佢又開始新一輪係咁講"屎忽窿"我就真係死比你睇喇!
哈哈哈,一定係學校學架啦
回覆刪除[版主回覆02/23/2012 16:40:53]我都估係係學校! 可能同D同學仔一斉去痾C C 嗰時講!