2012年2月8日 星期三

ABSOLUTLY RIDICULOUS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


今日追番尋晚同前晚套缺宅, 真係越睇越覺得荒謬! 都唔知邊個做篇劇架, 有乜理由, 謝天華做人地個老公,居然可以理直氣壯咁同個老婆講, 佢好愛個情婦, 而同一時間亦都唔會放棄個老婆!

做老婆既然真係咁愛個老公, 又唔會放棄, 咁係唔係唯一辦法就係要接受個第三者???  使唔使咁可悲先???

最過份, 就係個老公好直接咁同個老婆講, 叫個老婆接受佢係出面有個女人囉!

呢套嘢比d男人睇, 真係教壞晒! 倫理都完全唔正常!!!

3 則留言:

  1. 當...個男人係好有錢...而個老婆唔想離開, 就唯有接受.
    of course, 佢可以揀走. 但當佢走唔到佢就會留低, 哩個係事實.

    何鴻燊咪係一個例子囉. 佢有錢. d女人爭住做佢3房4房,
    試下一個搵朝唔得晚既男人..仲會唔會咁多人爭住埋去???!!!!!
    [版主回覆02/10/2012 23:14:40]但係講到理直氣壯咁, 仲要對方接受, 咁真係好可悲啫~

    回覆刪除
  2. 呢個已經唔知係咩世界
    [版主回覆02/13/2012 11:53:44]咪就係囉!!!

    回覆刪除
  3. 呢套野抄蝸居又抄唔足, 搞到謝天華成個白痴咁, 乜都講晒出口....
    [版主回覆02/14/2012 15:09:31]我只係覺得, 謝天華想擺明要多個女人先咁坦白囉!

    回覆刪除