2012年2月23日 星期四

我都想啦............


尋日因為滅蟲, 所以先請左一日假, 可以陪滕滕等van 番學, 又可以去學校接佢放學! 其實我都幾開心架, 因為以前, 我一放星期五, 我就去接梓祐放學, 因為可以睇到佢地個樣幾渴望見到我地去接佢地嘛!

但係, 我估唔到, 滕滕今朝一起身, 就叫我今日去接佢放學喇!

其實, 如果可以, 我日日嚟接你都仲得啦, 見到你咁開心咁期待! 不過, 只可惜, 我要番工呢  !

1 則留言:

  1. 不如揀一間近你公司附近的幼稚園,咁咪可以送佢返學,接佢放學囉
    [林林回覆03/01/2012 15:11:22]咁又係,又唔係買菜~
    [版主回覆03/01/2012 15:00:36]唔係話搬就可以搬架...........
    [林林回覆03/01/2012 10:15:11]不如搬出黎九龍區啦
    [版主回覆02/28/2012 17:20:11]而家滕滕已經要7:15分起身架喇, 如果要佢同我一斉番工&番學,我唔想佢天未光就要起身呀! 同埋, 車程咁遠, 佢真係會好辛苦架!

    回覆刪除