2012年3月27日 星期二

til 那星, 痴九線!!!!!!!!!!!!!! 都5乸係正常人黎架!

今日放工同老闆又再傾馮小姐問題, 結論係:

痴九線1: 老闆話一動不如一靜, 如果抄左佢再請番個人番嚟, 嗰個人可能冇馮小姐咁蠢咁順灘, 唔會比我點佢行就行企就企, 如果請左個新人番嚟, 我又係覺得佢有問題仲要頂喉頂肺, 結果又要換, 到頭來我又要TRAIN過個新, 咁辛苦嗰個會係我----> 唔該晒! 請佢番嚟時, 已經一早講左佢要做d乜架啦, 如果唔係唔通請佢番嚟坐架!

痴九線2: 老闆話馮小姐雖然蠢, 但係蠢又蠢嘅好處同可愛, 因為無論我叫佢做咩佢都第一時間去做, 點佢去寄版就去, 點佢去放單就去, 真係行就行企就企, 就例如佢每日下午中午都幫我洗埋米煮埋飯----> 唔該晒囉, 但係佢洗米, 我係要洗碗架, 唔撚係咩我都要佢做晒, 尤其係私事!

痴九線3: 老闆話馮小姐雖然係蠢得嚟爻咀, 但係佢本身跟本就唔係我嗰皮, 同我個level跟本就唔同差好遠,佢頂我咀跟本就唔會對我有咩威脅, 所以叫我尤九得佢頂, 當係拗下咀會冇咁悶----都係唔該晒囉, 比人鬧頂當就當係拋下咀吹下水, 睇下出面邊有工做錯嘢仲要爻咀唔撚洗比人小架, 都痴交線!

痴九線4: 老闆話因為我同馮小姐能力相差的太遠, 所以就因為我能力太高, 所以我應該係可以適當地去調好自己, 用正確態度去對馮小姐, 再加上馮小姐個人低得咁緊要, 跟本就唔可以配合到我, 所以而家跟本就係我問題! ----> 多謝晒! 咁係唔係即係以後我當佢低能兒童咁看待呀???

痴九線5: 老闆話我明知馮小姐個人咁低, 個胸襟就要廣闊d去接受佢容納佢, 同埋, 係因為我本身心情唔好, 所以睇見佢做咩都唔順眼, 但若然如果我個胸襟可以包容到佢(智商咁低), 咁佢做錯左咩都跟本唔係一回事! ----> 咁我想問, 如果既然知道佢而家越嚟越有問題, 跟本我唔需要比11000佢! 當佢低能兒童咁比二三千一個月佢就得啦!

痴九線6: 老闆話馮小姐因為知道自己個能力有幾低, 所以做錯d咩就一定比我捉到, 咁一路係咁, 馮小姐對住我就越嚟越冇自信心(因為下下都比我band), 咁所以樣樣嘢都要走嚟問我, 不能夠自己判斷! --> 咁係唔係即係又係我錯吖? 咁係唔係見到佢有d咩做錯唔好話佢先??? 咁佢本身個人係冇主見, 乜7都要問人自己決定唔到, 咁係唔係我比意見呢方面, 又係我錯在先先???

痴九線7: 老闆話因為公司生意跟本就唔係好忙, 而馮小姐做錯嘢跟本就唔係一回事, 原因就係公司唔忙, 所以可以做錯! 唔忙, 做錯, 佢話唔緊要! --> 請問, 公司唔係咁多嘢做, 點解只係copy & paste 都可以做錯嘅? 我叫佢張其中一個item, 由"abc"改做"xyz", 咁簡單佢都可以做錯, "abc"改番做"abc"! 老闆都話可以原諒! 真係唔該晒!

老闆講咁多嘢, 其實都只係講問題跟本係我嗰到, 因為我心情唔好所以睇佢做咩都唔順眼, 如果我心胸可以廣闊d, 明白了解馮小姐咁蠢, 應該係要原諒同接納佢(因為佢天生咁蠢), 咁我個心就唔會咁唔妥佢, 因為呢d蠢人先至係最好最冇殺傷力, 叫佢行就行企就企!

你話, 呢個世界有冇d咁痴九線嘅老闆架?????????????

2 則留言:

  1. 你...你竟然夾住一個EQ咁高個老闆同IQ咁低嘅下屬,你首先要訓練自己嘅忍耐力...去釣魚吖,我都係咁比屋企人訓練出黎,之後再訓練個EQ,AQ..
    [林林回覆03/29/2012 16:29:35]你老闆好矛盾喎
    [版主回覆03/29/2012 15:58:30]老闆都信唔過佢架, 因為有次我想張張生產單轉小小嘢, 老闆第一時間就話唔好, 一陣佢唔小心/唔記得show左個價錢比廠睇到就麻煩喇, 所以老闆堅決話唔好改, 真係信佢唔過!
    [林林回覆03/29/2012 14:23:57]咁可能如果老闆叫佢做,佢會CHECK真啲先交出去囉
    [版主回覆03/29/2012 13:13:20]釣魚.......如果可以有多d時間, 我想要嚟倍多d滕滕啦!

    我老闆佢都痴九線, 我同佢講, 唔使佢對住馮小姐呢個廢柴, 佢更係唔知有幾反眼啦, 我話如果佢叫馮小姐做嘢, 一日開錯幾張invoice, 睇下佢點!

    回覆刪除
  2. 對住呢 d 老闆真係又愛又恨 *o*
    [版主回覆03/29/2012 14:10:22]我一生人都未遇過呢d咁奇特嘅人囉! 仲要係請個人番嚟係成撚日都做錯嘢嘅, 佢都話冇問題喎!

    回覆刪除