我錫晒你呀! 努力d!
今日好肉赤, 不過肉赤得嚟真係好開心! 因為今日同梓祐買左個智能電話!
當初因為梓祐成績唔多好, 所以我同佢講, 如果佢可以考到人數名次一半嘅之前, 我就送個電話比佢!
上學期已經有左結果喇, 一百六十幾人, 佢考第六十幾, 而全班就考第十一! 聽到, 真係幾鬼開心, 因為終於學鬼梓祐佢有努力讀書喇!
買左個電話之後, 我feel到梓祐佢好鬼開心, 我仲配埋個藍牙比佢用潻, 幾鬼錦上添花呀!
我已經再三叮囑梓祐, 唔可以因為買左個新電話之後, 而佢只係卦住玩而另到成績退步, 因為我唔要有機會比嗰個乞E做話題, 同埋, 我仲話, 只有進步, 唔可以退步!
梓祐答我: "你放心啦亞姨, 嚟緊呢個學期, 我會再努力D架喇, 因為我要選科!"
聽到之後, 真係, 眼淚在心裏流............
真係乖仔。要生性 d, 唔好比 d pk 睇衰呀!! 加油!!
回覆刪除[版主回覆03/06/2012 15:38:01]我成日都提佢, 千祁唔好比人睇死佢, 第日大個搵到錢, 換晒一毫子攞嚟掟個乞衣 佢好似好生性咁, 希望佢真係識諗啦!
嘩~~~呢個姨姨好好人呀~~~
回覆刪除[版主回覆03/07/2012 14:43:28]佢老豆唔多理呢d嘢, 咁佢個仆街亞E就比D用餘用剩, 嚿電都壞壞地嘅電話嚟比佢用(已經係第二次)! 你係我, 見到會唔會心up先! 但係我又唔想無啦啦送個電話比佢(對佢嚟講, 呢份禮物係好大架喇), 因為怕佢以為一出聲就可以有, 咁我先至話要佢成績有進步先會送囉~
佢有哩個咁錫佢既長輩,都好值得慶祝!!
回覆刪除[版主回覆03/08/2012 12:19:32]我都係只係小小嘅關心啫~ 都彌補唔到佢心寧嘅空虛!