2012年3月13日 星期二

好煩呀!


我都唔記得係唔係舊年又係為左滕滕生日同亞媽嘈囉! 我都唔明, 點解我屋企嗰兩老咁鬼煩, 我同奶奶講, 星期三係滕滕新曆生日, 叫佢一斉出去食飯, 奶奶就扒晒飯即刻話好, 而我老豆亞媽呢, 一係就話亞爸可能有嘢做唔嚟得, 日日打嚟問點點點! 咩點啫, 咁嚟就嚟, 唔嚟就唔嚟啦, 想咩點先??? 好啦, 老豆話嚟喇, 亞媽又話聽到去食pizza, 就話"你去埋我嗰份!"

請問, 個仔生日, 我想同佢去食pizza, 係唔係都要問晒咁多個人, 邊個唔食豬邊個唔食牛邊個唔食狗, 咁先決定食咩呀??? 我唔明, 乜d亞公亞婆唔係聽到個孫生日食飯, 就乜都話好嘅咩??? 仲要嚴三嚴四, 係唔係因為星期三食飯阻住亞媽番佛堂先???

我同亞媽講, 你唔嚟就算啦, 人地亞嫲一聽到話同個孫食生日飯就即刻扒晒飯, 咁你唔嚟唔比面, 咁即係以後都唔使叫你喇! 因為如果出年軒軒話要係麥當當到攪birthday party, 咁又有豬又有牛又有雞, 咁即係"食埋你嗰份啦!"


1 則留言:

  1. 你真係咁同你阿媽講呀?你好型呀~
    [林林回覆03/14/2012 15:14:46]佢可能唔知pizza hut 有菜食呢~
    佢間佛堂有咩咁吸引呢?我真係好想會一會間佛堂
    [版主回覆03/14/2012 15:04:36]係呀! 好出奇咩?! 我仲有同佢講, 好彩亞公冇娶到幾個亞婆啫, 如果唔係呢個亞婆又話唔食豬, 呢個亞婆又話唔食牛, 呢個亞婆又話唔食雞, 咁就得邊個先???

    回覆刪除