好煩呀!
我都唔記得係唔係舊年又係為左滕滕生日同亞媽嘈囉! 我都唔明, 點解我屋企嗰兩老咁鬼煩, 我同奶奶講, 星期三係滕滕新曆生日, 叫佢一斉出去食飯, 奶奶就扒晒飯即刻話好, 而我老豆亞媽呢, 一係就話亞爸可能有嘢做唔嚟得, 日日打嚟問點點點! 咩點啫, 咁嚟就嚟, 唔嚟就唔嚟啦, 想咩點先??? 好啦, 老豆話嚟喇, 亞媽又話聽到去食pizza, 就話"你去埋我嗰份!"
請問, 個仔生日, 我想同佢去食pizza, 係唔係都要問晒咁多個人, 邊個唔食豬邊個唔食牛邊個唔食狗, 咁先決定食咩呀??? 我唔明, 乜d亞公亞婆唔係聽到個孫生日食飯, 就乜都話好嘅咩??? 仲要嚴三嚴四, 係唔係因為星期三食飯阻住亞媽番佛堂先???
我同亞媽講, 你唔嚟就算啦, 人地亞嫲一聽到話同個孫食生日飯就即刻扒晒飯, 咁你唔嚟唔比面, 咁即係以後都唔使叫你喇! 因為如果出年軒軒話要係麥當當到攪birthday party, 咁又有豬又有牛又有雞, 咁即係"食埋你嗰份啦!"
你真係咁同你阿媽講呀?你好型呀~
回覆刪除[林林回覆03/14/2012 15:14:46]佢可能唔知pizza hut 有菜食呢~
佢間佛堂有咩咁吸引呢?我真係好想會一會間佛堂
[版主回覆03/14/2012 15:04:36]係呀! 好出奇咩?! 我仲有同佢講, 好彩亞公冇娶到幾個亞婆啫, 如果唔係呢個亞婆又話唔食豬, 呢個亞婆又話唔食牛, 呢個亞婆又話唔食雞, 咁就得邊個先???