2012年3月24日 星期六

痴左線囉~

今晚last去教堂rehearse, 係4月8就正式喇, 去到先有小小緊張! 原本諗住開開心心去啦, 點不知呢隻豬仔痴左咁又跑又叫又跳又爬地又除鞋, 叫極都唔聽又唔守規矩, 攪到不知幾尷尬, 人地好心就同我地講佢開心就尤得佢, 但係有d人嘅眼神唔係啤, 但係就眼都唔眨咁望住我地個仔囉! 我地心知咩事, 因為佢真係停唔到嘛!

當時真係忍住度火, 因為呢條友仔真係不停咁挑戰我地, 叫佢唔好只係停一停啫, 佢就偏唔理, 叫佢跟住前面行, 佢就即跑左去第二到, 大佬, 咁樣點採排先??? 所以我"禁"住自己把火, 直到走嗰時上車, 等我都唔等佢就關門, 由得佢係車外面拍門!

到左番屋企, 都唔使問, 罰企扭耳仔冇得走!

1 則留言: