2012年3月26日 星期一

小氣???

有時我係到諗, 究竟係唔係我好小氣呢???  有個人我由細識到大, 佢個仔同我個仔差唔多大, 之前我地大家都會佢買下嘢比我個仔, 我又買下嘢比佢個仔! 不過由開始佢老公係到彈三彈四佢叫我係淘寶幫佢買嘢之後, 我就開始有d反感, 再加上呢個我由細識到大嘅人有時開始challenge我同我老公對滕滕嘅方式之後, 有時我都唔係好想同佢講仔經!  我估佢見同我咁熟佢先challenge 我地卦, 不過佢就唔記得左, 就係因為佢幾年前用一d命令語氣order 我之後, 我嬲左佢幾年!

因為大家生左之後, 係佢主動搵番我, 咁我地先又再開始聯絡, 不過可惜, 我越嚟越覺得, 只係我見到d 好嘢就問佢買唔買, 佢有嘢要我係淘寶幫佢買佢先搵我, 而佢, 有d咩特別嘢玩, 有d咩嘢睇, 佢永遠好似冇乜單聲過我!

其實唔緊要, 每一個人做過d咩我都在心中, 既然如果我知道佢心中冇我, 仲要係大家係堂姐關係, 佢口口聲聲四周圍同人講我係佢個妹(唔係堂妹), 咁其實我唔再需要有d咩正嘢係話比佢知囉, 亦都唔使下下唔使錢唔同佢計係大陸訂落嚟嘅運費囉!

沒有留言:

張貼留言