有時我係到諗, 究竟係唔係我好小氣呢??? 有個人我由細識到大, 佢個仔同我個仔差唔多大, 之前我地大家都會佢買下嘢比我個仔, 我又買下嘢比佢個仔! 不過由開始佢老公係到彈三彈四佢叫我係淘寶幫佢買嘢之後, 我就開始有d反感, 再加上呢個我由細識到大嘅人有時開始challenge我同我老公對滕滕嘅方式之後, 有時我都唔係好想同佢講仔經! 我估佢見同我咁熟佢先challenge 我地卦, 不過佢就唔記得左, 就係因為佢幾年前用一d命令語氣order 我之後, 我嬲左佢幾年!
因為大家生左之後, 係佢主動搵番我, 咁我地先又再開始聯絡, 不過可惜, 我越嚟越覺得, 只係我見到d 好嘢就問佢買唔買, 佢有嘢要我係淘寶幫佢買佢先搵我, 而佢, 有d咩特別嘢玩, 有d咩嘢睇, 佢永遠好似冇乜單聲過我!
其實唔緊要, 每一個人做過d咩我都在心中, 既然如果我知道佢心中冇我, 仲要係大家係堂姐關係, 佢口口聲聲四周圍同人講我係佢個妹(唔係堂妹), 咁其實我唔再需要有d咩正嘢係話比佢知囉, 亦都唔使下下唔使錢唔同佢計係大陸訂落嚟嘅運費囉!
沒有留言:
張貼留言