今日唔好講滕滕, 我都好開心呀!!! 其實, 尋晚我有小小瞓唔著架, 因為怕今日有嘢唔記得做, 結果, 真係呢~
今日同滕滕攪呢個Birthday Party, 真係有d手忙腳亂, 查實, 唔係好多嘢整, 因為我都係只係買左d朱古力手指餅, m&m, 紫菜, 菠蘿腸仔, 叫姐姐整左d雞翼, 仲有買左d嘢飲咁就算喇, 真係咁簡單, 但係都仲係有嘢唔記得, 就係舊年"happy birthday"條banner唔記得攞出嚟卦起佢啦, 生日party 嗰盒box set又唔記得攞出嚟玩啦, 又唔記得吹波波啦, 總之, 之前嗰晚記得嘅, 今日都唔記得左一半喇!
今朝亞chris 已經約左食lunch架喇, 話要比suprise 隻豬仔, 結果佢真係痴架, 一次過買左兩架車比佢!
呢架, 一番嚟就收埋佢, 因為費事佢開心過頭, 所以到第一架貨車爛左, 咁第二架先出場就very good 喇~
言言同micheal一早嚟到都唔記得仲未吹波, 到熙熙嚟埋, 佢地成日都爭車玩, 所以好彩好快就記得要吹波波喇!
我呢個波波池, 起碼一定乾淨過街嗰d架! 不過, 今晚發惡夢唔好搵我喎!!!
而家真係物價高漲囉, 呢個cake真係唔平! 不過算啦, 滕滕開心就得喇!
因為成個下午, 間屋都好嘈, 連滕滕都走埋嚟同我講: !媽me, 好嘈呀!"
最開心就更係拆禮物嘅一刻喇, 睇下幾多車車~ 滕滕真係開心到爆炸囉!

最開心就更係拆禮物嘅一刻喇, 睇下幾多車車~ 滕滕真係開心到爆炸囉!
失策左. 無同壽星仔影相相
回覆刪除[版主回覆03/19/2012 16:33:07]更係啦, 我地卦住吹水嘛!!!
下年再開party,我過黎煮嘢食
回覆刪除[版主回覆03/22/2012 12:43:55]如果當時係未有人到,佢就會招你, 不過如果當時佢玩緊, 我好相信佢連亞媽走左去佢都唔會知囉~!
[林林回覆03/21/2012 16:04:14]咁......你派滕滕招呼我啦XD
[版主回覆03/21/2012 15:43:04]如果你嚟幫手, 就仲更加要招啦~!!!
[林林回覆03/20/2012 14:04:48]唓~~~我洗乜你招呼啫:P
[版主回覆03/20/2012 12:45:41]多謝你先呀! 不過我屋企好細, 個廚房仲細, 我怕招乎唔到喎~
好開心 wor! d 小朋友真係好得意 (乖既時候!)
回覆刪除今年我都諗緊開唔開 b day party ^^
[版主回覆03/20/2012 12:46:45]開啦, 好開心架! 我吹左d波之後, 佢地個個都追住d波嚟拍, 最衰就係唔記得拍video呀~