2012年3月31日 星期六

攪掂!

好朋友係滕滕出左世半年到, 搵人係加拿大帶左份禮物比我! 直到今時今日, 我先攪掂左咋!



雖然搵相係煩, 但係原來整啱size去晒, 唔止煩, 仲要係幾難!  因為搵到張相之後, 仲要cut到張張個頭差唔多大先可以攞去晒! 唔整都唔知原來有難度!

唯一唔夠完美, 就係d顏色, 如果可以真係想執執d顏色同光暗先去晒就仲好! 不過, 可惜我冇咁多時間同精力!

同埋, 整左d相上去, 先發現成個相架個 color 好dry, 一d都唔sharp, 相唔執唔緊要, 但係唔攪攪個相架d顏色, 真係過唔到自己..........


3 則留言:

  1. 村姑 C 9 仔 *.*2012年4月1日 下午6:36

    自己加 d 色彩 la....
    [版主回覆04/03/2012 12:47:56]貼紙.......唔好喇卦, 加色就可以, 加貼紙仲要係裝飾一部份就唔係咁想喎~
    [村姑 C 9 仔 *.*回覆04/02/2012 23:38:39]加 d 得意既立體貼紙。
    [版主回覆04/02/2012 11:42:43]我都諗住係!

    回覆刪除
  2. 白色係永遠嘅顏色喎~~
    [版主回覆04/09/2012 23:45:34]我同我老公結婚之後, 未生滕滕都還好D, 佢都有好耐唔耐比驚喜我, 不過而家, 冇都不突止, D皮氣仲越嚟越衰~ 所以有得浪漫就好浪漫下喇!
    [林林回覆04/03/2012 17:11:33]我結咗婚之後就實際啲,比錢會好過浪漫,或者得閒送隻鑽介
    [版主回覆04/03/2012 17:02:11]男人浪漫d唔好咩! 我都不知幾想我老公耐唔耐浪漫下呀~
    [林林回覆04/03/2012 14:29:31]男人之家中意紫色咁浪漫呀~
    [版主回覆04/03/2012 12:46:52]我就係想洗佢腦, 等佢都鐘意埋紫色
    [林林回覆04/03/2012 12:09:32]紫色係你同我永遠嘅顏色,唔知滕滕大個時睇返會點,哈哈
    [版主回覆04/02/2012 16:44:06]一係就噴紫色, 咁就感覺上係永遠啦~
    [林林回覆04/02/2012 14:44:26]會唔會噴咗之後,將來睇返會無咁靚呀?
    [版主回覆04/02/2012 11:43:31]唔.........因為真係大白喇, 如果張卡紕係淺粉色都還可以, 而家, 我就想張個框噴銀色囉~

    回覆刪除
  3. 幾好喎......
    [版主回覆04/07/2012 00:08:40]因為我比較孤寒, 所以我要整到個個頭差唔多之後再張8個頭并埋一斉先晒一張4R(因為8張變一張, 就只係比一張4R錢嘛 ), 所以就比較多工序囉!

    回覆刪除