2012年3月12日 星期一

廢!

馮小姐, 已經係呢間公司做左5年架啦, 佢居然同我講FOB 同CFR嘅分別係咩都唔記得晒!

5年shipping, 日日番工都係做緊shipping嘢, 咩係FOB, 咩係CFR, 點解可以同我講佢唔記得!

我嚟到呢間公司時, 自己廠都仲未可以直接做到產地証比客, 因為想個客容易清關, 所以我廠就係深圳政府申請自己做產地証! 因為只有自己申請做到產地証, 咁我地出比客嘅文件就可以統一晒用廠名做shipper! 所以因此就有兩張Invoice出比客, 一張係廠名出比個客清關, 一張係hk公司出比客收錢!

不過, 呢d嘢, 馮小姐完全唔記得晒, 而且佢仲問番我轉頭, 用廠名出嗰張Commercial Invoice乜唔係幫個客做, 等個客唔使整, 直接forwarder 比佢個客要嚟收錢嘅咩???

當時我反應真係好想問句"你冇撚嘢吓嘛?!" 我知佢蠢, 但係我估唔到佢7撚到佢到咁嘅程度囉! 稍為用下個腦諗下都知道, 如果你係個客, 你會唔會張個supplier 張invoice直接比自己個客睇呀??? 仲有, 張commercial inovice個price係under value, 你係個買家, 又會唔會張個under value直接比個客睇呢???

我今次忍唔住囉, 我叫馮小姐千祁唔好同人講佢做左5年shipping 囉, 因為佢同一個剛入行嘅冇咩分別, 既然如果佢而家乜都唔記得晒, 咁有時間就唔好做私人嘢去溫下書啦, 因為如果佢再係咁, 我同佢講我會叫老闆減佢人工, 因為佢咁做嘢法, 比7千佢都嚴多!

但係, 我再同次老闆講馮小姐個問題, 老闆都係叫我原諒佢喎, 因為老闆話無理由係我叫嚟做, 抄又係我抄佢, 講唔通喎!

"仁義"呢樣嘢, 我可以當住個更講, 我對馮小姐真係仁至義盡囉! 我已經比晒機會佢, 既然佢都仲係咁, 唔通我仲要忍佢??????????????

我真係好想搵佢老公傾下馮小姐個問題囉, 不過我又怕作用唔大.............





1 則留言:

  1. 佢度佢個工人又咁精明嘅?佢個心唔係公司,你叫佢執包袱返鄉下啦,比我真係激撚死咗喇
    [版主回覆03/15/2012 14:46:27]我放心~! 因為我都覺得係不久嘅將來都會再嚟!!!
    [林林回覆03/15/2012 11:04:23]你放心,實有下次,你諗定台詞都得喇
    [版主回覆03/14/2012 17:07:55]我都激撚死啦, 不過老闆講嗰句, 我仲死得快d囉!

    我而家等緊佢下次又嚟料, 我就叫佢去搵下工架喇!(我估唔係蠢到咁唔明嘛!)

    回覆刪除