唔係只係大人先會記仇囉, 小朋友都一樣會架! 呢條友仔, 我覺得佢記住我尋日上左車唔理佢, 番到屋企又罰佢, 所以曵到今日都係痴左線, 又係不停咁挑戰我嘅低線囉~
其實我可以點做呢?! 好似尋日咁, 我已經事前比左好多次機會, 同佢講唔可以咁樣, 因為會嘈到人地, 但係佢唔理我, 咁我先開始惡言相向, 咁驚告左幾次都係唔理, 我先拖佢行開一面訓話, 咁訓話完未夠一分鐘, 佢又開始嚟料, 咁你話我把火點熄先???
我自問已經一個一個step嚟, 但係佢都係唔理我, 我真係唔知可以點做喇!
頭先, 佢仲專登行去搵個足球掟落佢老豆到, 一次話完佢就再掟第二次, 擺明撩交打咁, 老公d EQ咁低, 就即刻拖佢出房鬧完佢就推左滕滕落地!
我一睇到, 就鬧老公問佢係唔係痴線, 就算個仔曵都唔應該動粗係嘛! 跟住就抱左滕滕入房氹番佢喇! 我睇到老公嗰下唔算好大力, 所以應該唔會有咩事, 不過條友仔就打蛇隨棍上, 成機咋晒嬌話爸B推佢落地!
我覺得滕滕係記住尋日我上車唔等佢, 跟住再者就比我地車輪鬧佢話佢曵, 咁佢先所以今日繼續! 唉~!
會嫁! d 靚仔好記仇嫁!!
回覆刪除依家我個仔成日會用返我曾經點對佢既手法/語氣對返我。我知有時我係重左語氣, 但有時果度火1一上, 真係 hold 唔住 ga ma。
依家旭 d 佢就同我講 : "媽咪唔好甘大聲!" "吖呀! 媽咪講左 ga la!" "係咪呢! 整到喇!" "唔得! 唔可以!"
我都唔知點算!?!??!
[版主回覆03/29/2012 11:01:06]佢地而家下下都玩挑戰我地, 就係呢個POINT, 以前都比人打死啦!!!
[村姑 C 9 仔 *.*回覆03/27/2012 16:01:18]係 law! 我地細果邊樹會甘夠疆 & 聰明~
[版主回覆03/27/2012 12:29:38]我都唔係好明, 點解咁細個就已經咁聰明架???
你要了解下咩事令佢high爆先~
回覆刪除[版主回覆03/27/2012 12:27:39]我知道! 因為佢見到咁多人, 個個都好似好開心咁, 又有d人係到傾計, 又有小朋友係到, 咁佢就會咁開心囉!