2012年3月5日 星期一

又出血~

個工人, 咁就又兩年喇! 兩年, 佢話要番印尼, 佢話佢好卦住屋企人喎, 咁唔通話唔好咩, 我日日見住滕滕, 一番左工就已經好卦住佢啦, 所以我都會比佢番屋企嘅! 只不過, 我就要安排一下, 點樣咩時間比佢放, 因為老公係5月攞左大假嚟就個工人放假, 而且又想襯住老公放大假就去一去旅行! 咁樣, 老公就唔使嗌晒救命喇!

尋日搵個agent 去check機票, 真係嚇死我囉, 來回(直航_要差唔多$4000!!!  跟住攪續約要$1500, 再加$1000保險, total 即係要$6500! 嘩~ 如果個工人唔使番屋企, 張d大假折現, 咁咪差唔多成萬???

今日搵過另外一間agent check 機票就 $1900+$900稅, 但要轉機, 即係total 都只係平左一千啫! 都好啦, 平得一千就一千啦!

不過, 最攪笑就係馮小姐, 因為我叫佢問下佢個agent收幾多錢攪呢d手續, 同埋番印尼張機票要幾多錢, 佢就話, 如果個工人唔番印尼, 係唔使比番d機票錢佢架! 不過, 以我所知, 個contract 做滿兩年, 佢係應有嘅benefits, 番唔番家鄉, 係佢自己決定, 唔代表佢唔番去, 我地就可以唔使比機票錢出嚟! 好似例如公司出雙量(當係應有嚟講), 公司比你, 就代表點用都得, 唔通公司規定d雙糧一家要點用架! 佢仲話, 如果佢唔番家鄉, 而又要比埋機票錢佢, 咁個工人咪味好so! 哈哈~ 真攪笑, 我話, 你好似so d 喎, 你想側側駁唔比人!

2 則留言:

  1. 好金.
    咁佢會唔會返左去, 唔返反黎同你打工呢???? 我意思係, 有無哩d古或可以出到????
    [版主回覆03/10/2012 23:28:43]通常, 如果佢都係打算唔番嚟, 都唔會話同我續約囉~

    回覆刪除
  2. 點解你個同事成日都要諗埋呢d縮數架呢?
    [版主回覆03/13/2012 17:21:36] 咁我又唔知喇!
    [林林回覆03/13/2012 17:12:58]佢個仔需要睇醫生嗎?
    [版主回覆03/13/2012 16:25:12]佢真係冇有怕呀! 佢個麻煩姑奶日日都去佢到架, 而且, 係又帶佢個仔去睇醫生, 唔係又帶佢個仔去睇醫生, 所以你話佢怕咩吖!
    [林林回覆03/13/2012 15:36:49]真係祝佢合家平安~~
    [版主回覆03/13/2012 12:02:11]一句講晒, 佢份人cheap 囉! 因為佢成日咁樣度住個工人, 所以佢個工人亦都同時咁度住佢! 佢平時講埋佢同個工人互度d嘢, 好得架!

    回覆刪除