2012年3月9日 星期五

又係時候喇~


其實日日對住間屋, 見到d 牆花鬼晒, 真係周身唔自在! 而且下個星期六, 會同滕滕開個小型生日會, 所以今晚就"的"起心肝油下d牆啦!

今年已經好鬼懶架喇, 冇"忟"番平就油油, 就咁油上去就算喇, 因為呢個月真係忙的很, 攰得很呀!

啱啱上個星期番左一次教堂攪洗禮d文件, 下個星期二又要去多次攪咩補辦婚禮(因為我地唔係係教堂行婚禮), 跟住兩個星期六仲要去採排喎! 又咁啱, 下個星期三就係滕滕新歷生日, 聽日就舊歷生日!

淨下約契E食飯, 公公婆婆食飯, 下個星期嘅小型生日會, 要預備訂cake, 就已經未停過!

所以唯有今晚同聽晚可以分開兩part 油下間屋咋! 希望今次油左可以keep耐d啦!

3 則留言:

  1. 油油............. <<聽講好倦架..!!
    [版主回覆03/13/2012 11:48:00]油天花就真係幾攞命架!

    回覆刪除
  2. 補辦婚禮@@
    [版主回覆03/15/2012 14:45:32]星期二行左啦, 快到真係10分鐘攪掂喇!
    [林林回覆03/15/2012 11:05:17]咁你幾時行禮呀?
    [版主回覆03/14/2012 17:04:18]可以邀請架!
    [版主回覆03/14/2012 17:04:07]可以邀請架!
    [林林回覆03/14/2012 15:12:49]咁洗唔洗邀請朋友觀禮架?
    [版主回覆03/14/2012 15:05:27]真係多都冇喎!
    [林林回覆03/13/2012 17:46:09]唔止嘅~~~
    [版主回覆03/13/2012 17:23:34]車~ 淨係呢part咋喎!
    [林林回覆03/13/2012 17:06:26]好老公~
    [版主回覆03/13/2012 16:21:25]佢好肯呀, 佢從來都冇反對過我!
    [林林回覆03/13/2012 15:52:28]咁你老公肯嗎?
    [版主回覆03/13/2012 11:47:36]神父話因為我地結婚嗰時冇係教堂行禮喎! 不過, 據我當時所知, 係要兩個都係教徒先可以係教堂行! 不過, 而家唔緊要啦, 佢叫我做乜, 我咪做乜囉!

    回覆刪除
  3. 村姑 C 9 仔 *.*2012年3月11日 晚上8:11

    大 project wor ~ 加油!
    [版主回覆03/13/2012 11:46:21]今年唔大喇, 因為我冇拉開d嘢油, 只係油見光部份咋~

    回覆刪除