今日同滕滕去左搵Dickson玩, 首先滕滕可以坐下佢第一次坐嘅叮叮, 佢居然話: "媽me, 叮叮好嘈呀!"
乜佢呢個招牌笑容真係好可愛咩, 旁邊d公公婆婆叔叔, 連埋d賓賓姐姐都望住佢笑, 跟住仲同佢傾計潻!
呢個lunch, 我地食左成兩個幾三個鐘, 起初兩個都好耐儉架, 都係坐係到推下車仔, 玩玩下就開始痴左線咁係到走嚟走去喇!
Dickson好可愛, 同埋比起滕滕真係耐儉好多, 成日係到暗笑~!
好彩滕滕冇嚇襯佢囉, 因為滕滕成日都攬住Dickson攬到實一實, 上次見到熙熙又係咁, 所以今次我醒喇, 係咁提住滕滕叫佢唔好咁大力, 因為條友他真係cool到人地透唔到氣架!
飲完茶我地又搭番叮叮去上環再搭巴士走, 滕滕聽到又搭巴士當堂叮起雙眼, 唔使講出口我都知道佢話好喇! 不過, 坐唔到一陣, 佢開始有睡意喇! 更係啦, 之前玩到痴左線嘛~
番到屋企, 又拆禮物喇, 因為Rainbow 又送左架車比佢喇! 真係開心到呢!!
滕滕嘅眼肚好似你呀~
回覆刪除[版主回覆03/25/2012 00:14:59]唔緊要, 小事嚟啫, 唔好怪自己~
[林林回覆03/22/2012 17:23:18]係我錯
[版主回覆03/22/2012 16:24:01]咁唔怪得我唔知係乜嚟啦~
[林林回覆03/22/2012 16:21:39]唔好意思,原來係apple嘢,blackberry係無的=.="
[版主回覆03/22/2012 16:18:22]SAMSUNG囉~
[林林回覆03/22/2012 16:17:10]唔係呀,i phone i pad blackberry...都有,你咩機呀?
[版主回覆03/22/2012 16:10:23]係唔係APPS嚟架? 我冇呢個喎~
[林林回覆03/22/2012 14:06:17]facetime係視像通話,我去旅行時,經常用facetime,因為不收長途電話費用,不過一定要開wifi才可使用,等我而家試下打比你~
[版主回覆03/22/2012 12:42:57]請問咩係"facetime"呀?
[林林回覆03/21/2012 16:05:45]FACETIME同佢講電話
[版主回覆03/21/2012 15:31:16]唔好話你啦, 我而家咁少時間見佢, 都睇得唔係好清楚佢啦!
[林林回覆03/20/2012 14:05:27]下?係咩?我無留意你老公,哈哈哈
[版主回覆03/20/2012 12:44:36]我都希望係啦, 因為佢老豆個眼肚, 成個袋咁大架!!
hahaha 丁丁好嘈......真係攪笑
回覆刪除[版主回覆03/21/2012 15:32:05]我起初會以為佢會覺得好得意囉, 點不知佢話好嘈喎! 真係頂佢唔順!
下次得閒又過來囉!但對於你哋來講都太遠啦!好多謝你同滕滕生長水遠都過來揾哋呀!
回覆刪除我影咗啲相同你哋啲影片,我個囝囝睇到笑到"閣閣"聲,佢超中意同滕滕玩呀!
[版主回覆03/22/2012 12:16:59]其實我地咁樣過嚟, 仲方便番去亞媽到, 因為係上環一落車上天橋過對面就有叮叮搭, 一落車又唔使點行過對面就明星喇, 仲快過我番亞媽屋企啦, 所以一d都唔辛苦!
dickson笑到kaka聲? 佢成餐茶都好耐儉架喎!