終於今日比我聽到喇!!!
今朝有個煩亞嬸客打嚟起勢咁話循例問下我地上次裝嗰批貨有冇裝少到, 煩到我結果係我老闆力撐之下打番去比煩亞嬸個老闆問下究竟, 仲咩事冇事搵事嚟攪!
係我同人地老闆傾完電話, 成個人爽晒嗰一刻, 居然比我聽到!!! 聽到個會計播d"呀~ 呀~呀~呀~"嗰d佛歌!
一聽到, 當堂個心d煩氣出番晒嚟! 因為有冇咁痴交線呀, 係公司播埋d咁樣嘅歌! 咁如果個個都係咁, 你又播佛歌, 我又播聖詩, 佢又播madonna, 跟住佢又播micheal jackson, 各自各精彩咁樣好唔好吖!
做人唔該自律d啦, 已經成日請病假, 唔係話手痛, 就腳痛, 一係就腰骨痛, 好彩佢已經收左經啫, 如果唔係, 一陣話埋經期痛, 咁一個星期番2日好唔好? 而家冇事番工就係到播佛歌, 請問, 你當呢到係佛堂呀???
老闆成日話唔好意思話佢, 而且佢又真係乜又痛物又痛, 不過, 可惜我覺得唔係囉! 星期二我要趕住一放工就走, 個八婆同我一斉落樓, 我咁趕, 佢都仲行得快過我囉, 請問佢有幾撚病, 又邊忽睇到佢痛呢??? 唔通播住d佛歌開工, 個人會精神d? 佛祖唔通聽到有歌聽, 就真係即刻係佢身邊照住佢???
所以一聽到d煩音, 我就二話不說咁行出去同佢講, 我聽到你開呢d歌, 我個頭會好痛, 麻煩你唔該一係細聲d,一係就帶耳塞啦!
講完, 個八婆會計老姑婆就話唔好意思, 即刻熄左個聲喇! 到放工, 我同老闆講番呢件事, 老闆話今次撐我喎, 因為佢都唔鐘意個會計播呢d煩音, 不過佢就唔好意思出聲, 而家我出左聲, 就真係好囉, 再者我咁講, 好有禮貌又好得體, 所以佢話個會計可能以後都唔會開, 又或者帶耳塞聽喎!
聽到老闆講, 我反反眼囉, 邊有老闆話個員工係會唔好意思架??? 不過, 我同老闆講原本我話個會計, 個個都係咁開, 間公司仲成公司嘅, 不過, 諗深一層, 一陣個會計喊住嚟同你講我恰佢, 就費事啦~! 老闆聽到我咁講, 佢即刻倒番轉, 反番我眼呀
嗰d佛歌我聽到會起雞 skin, 覺得好恐怖! 真伙睬果佢 ~
回覆刪除[版主回覆03/19/2012 16:34:19]你就覺得好恐怖, 但係我覺得好很煩呢~!!!
一於播關淑儀嗰首"梦音"同佢死過!!
回覆刪除e呀...e 呀..... e呀..........e呀
wo呀....e呀....e呀....wo呀...e呀
[版主回覆03/19/2012 16:35:08]佢可能唔抵得我係公司開左個cam, 聽到滕滕叫d聲, 所以開呢d歌嚟同我死過呀!
點解,點解佢又要做埋啲令人討厭嘅事?
回覆刪除其實一個人討厭,做咩都覺得佢討厭
[林林回覆03/20/2012 14:03:56]自私精
[版主回覆03/20/2012 12:49:38]我都唔明點解佢做襯樣樣嘢都唔理人地, 即係我老闆講, 就係因為佢個人咁樣, 所以到而家都冇男人同佢結婚!