2012年3月19日 星期一

多嚿魚!


我公司搭lift, 都要上十級八級樓梯先可以搭到! 我公司係工廠區, 所有屋苑屋村都要上左個地鐵站跟住仲要再上先可以去到, 即係好似上山咁!

馮小姐會儲埋好多紙皮廢紙, 一次過會叫一個亞婆嚟攞晒走! 而呢個亞婆, 應該冇八十都起碼75有多, 因為佢已經好老, 成個背已經彎曲晒, 成個人已經縮晒水! 據亞媽同我講, 佢同亞婆傾計時, 知道呢個亞婆同個仔同埋d孫一斉住, 並唔係獨居老人嚟!

當我知道亞婆唔係獨居老人之後, 我問馮小姐佢知唔知, 佢都話知, 咁我就再問馮小姐, 佢有冇諗過公司樓下, 要上十級八級樓梯先可以搭lift個位, 佢有冇諗過, 亞婆點樣拉住d咁重嘅紙皮落去?! 佢嘅答案係佢有問過亞婆, 亞婆話d搬貨工人會幫佢搬落去!

我知佢都知, d搬貨工人唔係成日係到, 咁如果人地做緊嘢, 見到一個彎晒身嘅亞婆係到幫又唔係, 唔幫又唔係, 咁即係幫就會阻住人做嘢啦, 咁我又再問, 樓下d搬貨工人好似唔係成日係到架喎!

我同馮小姐講, 你有冇諗過亞婆, 如果因為你叫佢嚟攞紙皮而整到或者跌到???  亞婆唔係等呢d賣紙皮嘅錢開飯食, 又唔係獨居老人, 而且佢唔係六十寧歲嗰d, 真係老到連撞一撞都會段骨嗰隻, 咁仲咩要叫亞婆嚟攞先?  我明白d老人家想儲多個錢, 佢同個仔住執執埋埋都可能會買嘢比d孫仔, 但係佢又知唔知如果佢同d後生住, d後生可能會好反應自己個亞媽成日執埋d紙皮番屋企咁污糟??? 佢唔知, 我知, 因為梓祐嫲嫲都有執, but 佢個仔同埋個乞e都唔鐘意! 再者嫲嫲都有兩三層樓揸手啦, 咪又係去執!


不過馮小姐話佢唔忍心同亞婆講大話話公司冇紙皮比佢喎, 而且佢話佢問過亞婆係唔係真係咁窮喎! 佢不停咁同我解釋點解佢叫亞婆執, 但係我只係話: 只要你覺得冇問題就可以啦, 我唔會阻止你叫亞婆嚟攞, 你可以叫亞婆去埋你屋企攞潻, 只要你自己係覺得ok就可以啦, 唔使再同我解釋啦!

我唔係好明, 既然佢咁可憐亞婆, 佢下次同我再講, 我就叫佢放工幫亞婆拖d紙皮上上面屋村比佢囉!

3 則留言:

  1. 妳打完架啦? 個尾埋得好怪咁既
    [版主回覆03/21/2012 13:14:32]而家剛打完

    回覆刪除
  2. 傻婆
    其實佢咁有心, 叫佢拎d紙皮落樓下交比個呀婆,得唔得呢??
    [版主回覆03/21/2012 15:44:59]有心都要睇下咩環境架! 個亞婆真係好老架喇! 你話叫佢拎d紙皮落樓, 我估佢唔會囉!

    回覆刪除
  3. 係囉,點解你唔攞落去比阿婆呢??
    [版主回覆03/22/2012 16:06:49]同埋, 要問埋佢, 仲咩佢唔攞埋屋企嗰D番嚟比埋亞婆呀!

    回覆刪除