2015年7月15日 星期三

有咩咁好笑......

有個識左我10年嘅朋友同我講, 叫我要笑多D, 個人要歡容D~

聽到之後, 我問番我朋友, 點解我要笑多D呢, 無啦啦仲咩要咁歡容!

由中學開始, 我真係好少笑,個人個樣一D都5 nice, 我係知, 因為我覺得冇嘢值得我咁開心喎!


中一我就比人點錯相, 以為我係報串嗰個, 除左去報串嗰個之外, 成班同學都排斥我, 我當然有5開心, 但我冇同過亞爸亞媽講我想轉校, 一路我就只有忍, 去到F4大兜亂分文理班, D同學關係先好小小!

我老豆不嬲皮氣好大, 屋企有嘢5敢講, 因為只有老豆講冇我地講, 結果到我中五嗰年, 因為細佬抄人功課, 比我老豆知道後老豆發癲, 呢一次, 我發圍同老豆抄大獲, 老豆想打我, 兩個細佬就幫我捉住老豆鬧佢叫佢5好郁手. 從此之後, 3姐弟感情就團結一齊, 有咩就一齊反我老豆!

對我嚟講, 其實冇咩事要咁開心, 因為有咩事個個都搵我做, 我跟本就好5得閑, 仲邊到笑得出!

沒有留言:

張貼留言