http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
要架,仲要放啲防潮珠呀[版主回覆03/11/2010 17:50:00]我知呀, 如果買箱就要囉, 如果買柜, 插電嗰隻就唔使囉, 不過都係好阻"訂"!
個櫃好大架?[版主回覆03/12/2010 09:18:00]係我屋企細啫 !
睇相都唔細喎[版主回覆03/12/2010 09:42:00]好似個夾萬仔咁囉! 不過夾萬仔都有大有細嘅! 睇實物就細得嚟都大大地架!
你真係....好玄呀 不過細中有大嘅櫃,放邊都得啦,最緊要唔好比BB攞到[版主回覆03/12/2010 09:54:00]最慘就係邊到都冇位放呢, 而家連個鞋柜佢又識開, 個衣柜佢又摷, 冇位喇, 冇位喇, 比佢攻陷晒喇!
哈哈,攻陷,bb真係好叻架啫[版主回覆03/12/2010 15:04:00]係呀, 唔好睇少佢地!
要架,仲要放啲防潮珠呀
回覆刪除[版主回覆03/11/2010 17:50:00]我知呀, 如果買箱就要囉, 如果買柜, 插電嗰隻就唔使囉, 不過都係好阻"訂"!
個櫃好大架?
回覆刪除[版主回覆03/12/2010 09:18:00]係我屋企細啫 !
睇相都唔細喎
回覆刪除[版主回覆03/12/2010 09:42:00]好似個夾萬仔咁囉! 不過夾萬仔都有大有細嘅! 睇實物就細得嚟都大大地架!
你真係....好玄呀
回覆刪除不過細中有大嘅櫃,放邊都得啦,最緊要唔好比BB攞到
[版主回覆03/12/2010 09:54:00]最慘就係邊到都冇位放呢, 而家連個鞋柜佢又識開, 個衣柜佢又摷, 冇位喇, 冇位喇, 比佢攻陷晒喇!
哈哈,攻陷,bb真係好叻架啫
回覆刪除[版主回覆03/12/2010 15:04:00]係呀, 唔好睇少佢地!