2010年3月10日 星期三

好開心, 因為終於可以買到喇!

今日終於買到我想買嘅50D喇, 終於真係買到喇! 好多謝我嘅朋友亞寶倍我去, 仲幫我配埋我應該要配嘅配件同埋一本書!

 

不過我真係諗都冇諗過買部相機, 係要買個防潮箱/柜架, 買相機配件唔緊要, 因為我都預左, 但係要買個箱/柜去放個相機我就真係冇預料到, 因為我諗住好似亞爸以前咁, 放係個 drawer 就得囉, 原來係唔好架, 如果想個相機keep 得好d!

5 則留言:

  1. 要架,仲要放啲防潮珠呀
    [版主回覆03/11/2010 17:50:00]我知呀, 如果買箱就要囉, 如果買柜, 插電嗰隻就唔使囉, 不過都係好阻"訂"!

    回覆刪除
  2. 個櫃好大架?
    [版主回覆03/12/2010 09:18:00]係我屋企細啫  !

    回覆刪除
  3. 睇相都唔細喎
    [版主回覆03/12/2010 09:42:00]好似個夾萬仔咁囉!  不過夾萬仔都有大有細嘅! 睇實物就細得嚟都大大地架!

    回覆刪除
  4. 你真係....好玄呀
    不過細中有大嘅櫃,放邊都得啦,最緊要唔好比BB攞到
    [版主回覆03/12/2010 09:54:00]最慘就係邊到都冇位放呢, 而家連個鞋柜佢又識開, 個衣柜佢又摷, 冇位喇, 冇位喇, 比佢攻陷晒喇!

    回覆刪除
  5. 哈哈,攻陷,bb真係好叻架啫
    [版主回覆03/12/2010 15:04:00]係呀, 唔好睇少佢地!

    回覆刪除