2010年3月11日 星期四

好囉, 安落晒喇!!!!!!

因為已經confirm 左兩樣嘢喇, 第一樣係好重要嘅, 就係滕滕個生日cake, 我好期待, 因為個cake 係係上網人地推介, 係自家制嘅, 而呢對拖友, 個男朋友係以前係TCBY到做整cake 嘅師傅嚟! 我已經confirm左個款, 希望星期日到時見到會好靚啦! 

 

第二樣就係滕滕嘅做形照! 我bkg左兩間, 一間係"FACE", 我buy呢間嘢係因為我一路都希望同鐘意影d比較natual /家庭feel 嘅相, 所以我就決定撰佢! 而另外一間就真係影有做形架喇, 呢好似什麼扮消防員、 機私呀嗰d, 因為呢間係個blog友(熙媽, 多謝你嘅推介)個價錢好底, 所以點都要滕滕扮下嘢、戇居下都要啦!

 

好囉, 而家仲有BB車要睇, 不過睇嚟都可能有排.......

1 則留言:

  1. 期待中.......
    [版主回覆03/11/2010 17:53:00]我都期待左好耐..........

    回覆刪除