2010年3月23日 星期二

一拍兩散

公司呢幾年生意每況愈下, 好彩老闆有做買賣料, 如果唔係真係食屎都有份!

 

就係因為每年生意越嚟越少, 所以唔栽員都偷笑, 更何況係加人工吖! 因為我知道我老闆係唔會栽人嗰種人, 而佢係兩年前就同我講過真係好難頂, 如果真係要栽人, 栽淨我一個, 我會唔會同佢同甘共苦! 咁當然我嗰時唔會都講話會啦, 但係最終都係冇, 因為佢唔想另到被栽嘅人失業!

 

公司本身唔係有好多人, 有一個會計, under我嗰個同事+朋友, 老闆 & 老闆娘, 一共5個人! 係上個星期, 老闆問我, 話今年不如加番小小人工等大家開心下, 因為幾年冇加過人工喇, 所以佢想個會計 & 同事+朋友就每人三百, 我就五百! 佢講完就問我好唔好, 而我就第一時間話: 唔好!

 

其實大家都心照, 因為年年d生意真係每況愈下, 唔栽員都已經好好啦, 仲講咩加人工呀! 人人日日大部份時間係到抓腳指, 個會計朝朝早一係就煲電話粥, 一係就真係去廚房煲粥, 老闆12點番嚟就先開始開工, 有陣時老闆叫佢做OA去攞柜紙交票, 交完票四點幾就比佢放工喇! 我嗰個同事+朋友都唔使講啦, 日日都上網睇人地D cake, 一係就睇佢結婚嗰d嘢, 如果我冇嘢比佢做, 佢就抓得仲緊要個會計! 所以有時叫佢出去放單, 放完之後, 我都唔使佢再番嚟喇! 我就唔使講啦, d客不定時咁出現, 有時就忙都仆街, 有時就煩到死, 有時就閑都嘔, 基本上番到屋企都要定時定候check 住個mail, 因為d客同我地有時差, 我地放左工, 佢就係lunch 之後, 所以放左工都要check 住個mail, 因為分分鐘就係屋企覆左個mail就有單喇! 

 

喂, 點睇要加人工, 都唔會係嗰兩個抓人啦! 佢地成日都放早, 番到公司又冇咩做, 仲話加佢地人工, 唔係呀化!!!

 

所以話我衰都係咁話, 我寧願唔加嗰五舊, 我都唔想佢地兩個有人工加!

2 則留言:

  1. 各人嘅處事方式都不同,我都不便評論了
    不過,係人都想加人工啦啦啦
    [版主回覆03/24/2010 11:30:00]講真, 有人工加我都開心, 不過佢地冇嘢做都有得加, 我條氣唔順之嘛!
    我就日日番到屋企都仲要check 住個mail, 佢地放左工就乜都唔使理, 唔好話放左工, 未放工都已經冇咩做啦!

    回覆刪除
  2. 你公司嗰兩件蛋散都幾嘆喎~
    [版主回覆03/25/2010 13:15:00]何止嘆咁簡單呀!
    所以你話我條氣有幾唔順吖, 咁都話要加佢地人工!!!

    回覆刪除